BCR are deja peste 20.000 de clienţi care au achiziţionat pachetul de semnătură electronică, informează banca. Începând din luna iulie 2011, depunerea online la Fisc a formularului 112 devine obligatorie pentru orice microîntreprindere din România.
Până în prezent, banca a acordat consultanţă în vederea achiziţionării de pachete unui număr de peste 20.000 clienţi microîntreprinderi şi persoane fizice autorizate (PFA). Soluţia tehnică este oferită împreună cu TRANS SPED.
Totodată, orice microîntreprindere sau PFA din România - client BCR - beneficiază, pe lângă consultanţa specializată oferită, de reduceri de 23% la achiziţionarea pachetului de semnătură furnizat de TRANS SPED, preţul final fiind de 41,58 euro+TVA.
Semnătura electronică este un instrument modern care de la 1 iulie devine standard obligatoriu pentru toate societăţile comerciale din categoria microîntreprinderilor şi PFA si care sunt responsabile să depună la administraţiile financiare declaraţia unică 112.
Parteneriatul între BCR si Trans Sped datează din 2005.