Un număr de 33 de societăţi comerciale româneşti participă la ediţia de iarnă a Salonului Internaţional Who's Next de la Paris, care se desfăşoară în perioada 19 - 22 ianuarie.
Ţara noastră este reprezentată pentru a 17-a oară la acest eveniment, propunând 33 mărci proprii din domeniul design-ului vestimentar, confecţiilor şi accesoriilor, expuse în cinci secţiuni ale Salonului, intitulate Private Evening, Private, Fame, Premiere Classe şi WN Accessories, arată un comunicat remis redacţiei.
Obiectivul principal al participării României cu o serie de branduri proprii este promovarea de mărci şi colecţii originale. Astfel, creaţiile originale ale unora dintre participanţii români au fost incluse în catalogul editat de organizatori şi în mini-expoziţia cu modele selectate.
Oamenii de afaceri români prezenţi la târg au avut întâlniri de lucru, creându-se astfel premizele pentru consolidarea exporturilor de articole de îmbrăcăminte şi accesorii pe această piaţă tradiţională din Uniunea Europeană şi pentru identificarea unor noi oportunităţi de atragere de investiţii în ţara noastră.
Salonul Internaţional Who's Next acoperă o gamă completă de produse de modă ce ilustreză un stil de viaţă şi imprimă tendinţele pentru sezonul de iarnă 2013/2014, fiind un punct de întâlnire pentru detailişti, distribuitori, agenţi, formatori de opinie în domeniul modei, jurnalişti specializaţi, etc, se precizează în comunicat.
Ediţia de iarnă a Who's Next 2013 propune publicului profesional 2000 de mărci din peste 40 de ţări.