Philips Lighting (Euronext: LIGHT), a înregistrat vânzări în valoare de 1.684 de milioane de euro, cu o creştere a vânzărilor de 1,3%, faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent când s-au înregistrat vânzări de 1,745 milioane de euro, potrivit unui comunicatv de presă remis Redacţiei.
De asemenea, compania a raportat o EBITA ajustată de 176 de milioane de euro, comparativ cu trimestrul al treile al anului trecut când a fost de 175 milioane de euro, iar marja ajustată EBITA cu 50 puncte de bază, până la 10,5% (trimestrul 3 2016: 10,0%).
Reprezentanţii companiei au menţionat că s-a înregistrat un venit net de 110 milioane de euro, faţă de trimestrul 3 din 2016, 51 milioane de euro.
Conform sursei, compania a transmis că fluxul liber de numerar este de cinci miliaone de euro, în scădere faţă de 2016 când s-au înregistrat 164 milioane de euro.
Eric Rondolat, CEO a declarat: "În conformitate cu obiectivele noastre, Philips Lighting a revenit la o creştere a vânzărilor în acest trimestru. Pentru prima dată, vânzările de LED-uri şi a sistemelor şi serviciilor conectate de iluminat au compensat declinul afacerii noastre convenţionale. În acelaşi timp, am continuat să ne îmbunătăţim profitabilitatea, având în vedere că sistemele LED şi sistemele şi serviciile conectate de iluminat aduc o contribuţie substanţială. Acest lucru demonstrează succesul implementării strategiei noastre, pe măsură ce rămânem pe direcţia propusă atingerii obiectivelor noastre pentru 2017".