Elena Udrea, ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, a prezentat liniile directoare ale Planul de marketing turistic al municipiului Bucureşti care, odată recepţionat de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, va fi pus la dispoziţia Primăriei Capitalei pentru a fi implementat, potrivit unui comunicat transmis redacţiei.
"Contez pe un parteneriat eficient cu Primăria Municipiului Bucureşti, industrie şi alţi actori interesaţi, pentru promovarea Bucureştiului. Documentul finalizat astăzi va fi pus la dispoziţia primăriei, iar noi, ca minister, ne vom îndeplini toate sarcinile care ne aparţin pe partea de implementare a planului: realizarea infrastructurii turistice şi de evenimente, centre de informare turistică, promovare etc. În această linie se înscriu evenimentul deja organizat - gala de box dintre Lucian Bute şi Paul Mendy şi proiectul de construcţie a sălii polivalente cu 16.000 de locuri", a declarat ministrul Elena Udrea.
Din soluţiile prezentate de consultant şi agreate de industrie, rezultă că segmentului de turism de business din Bucureşti trebuie să i se adauge noi componente precum turismul de evenimente, cel cultural şi turismul de sănătate.