Pluxee, partenerul global pentru beneficii extrasalariale şi soluţii pentru creşterea implicării angajaţilor, continuă procesul de digitalizare a portofoliului de produse prin lansarea cardului virtual, ca opţiune pentru cei peste 35.000 de clienţi şi peste 2 milioane de angajaţi ce folosesc produsele companiei într-o reţea de peste 55.000 de comercianţi, se arată într-un comunicat al Pluxee, remis redacţiei. Angajatorii care oferă carduri de beneficii extrasalariale vor putea alege exclusiv varianta cardului virtual, fără emiterea suportului de plastic, transmite sursa.
Continuând misiunea în inovaţie în domeniul beneficiilor extrasalariale, Pluxee îşi completează portofoliul de produse cu o nouă soluţie digitală, prietenoasă cu mediul înconjurător. Cardul virtual va putea fi folosit pentru toate beneficiile extra-salariale oferite de Pluxee, cardul de masă, cardul cadou, cardul de vacanţă şi cardul cultural, informează sursa.
Potrivit comunicatului, "De aproape 10 ani, Pluxee inovează piaţa beneficiilor extrasalariale, cu focus pe digitalizare şi acces la cele mai noi tehnologii. De la lansarea, în 2015, a primei aplicaţii mobile care permitea plata cu cardul prin intermediul smartphone-ului sau a smartwatch-ului, la facilitarea primelor plăţi online la comercianţi, la completarea ofertei pentru clienţi cu parteneriate inovatoare, Pluxee a fost un pionier în digitalizarea portofoliului de beneficii extrasalariale. Astfel, completăm acest portofoliu cu cardul virtual, o alegere sustenabilă ce se încadrează în strategia noastră globală de CSR, de reducere a amprentei de carbon cu 90% până în 2035," a declarat Manuel Fernandez Amezaga, Country CEO, Pluxee România & Bulgaria.
Cu multiplele sale avantaje, cardul virtual Pluxee reprezintă o soluţie versatilă şi prietenoasă cu mediul, în concordanţă cu tendinţele actuale şi cu nevoile pieţei. Pluxee este una dintre companiile care susţine activ digitalizarea şi investeşte constant în soluţii tehnologice care să contribuie la creşterea motivaţiei angajaţilor români. În ultimul an, aplicaţia Pluxee a avut peste 1 milion de utilizatori activi în România, iar tranzacţiile online şi plăţile cu telefonul au depăşit numărul de 17 milioane, precizează sursa.
Cardul virtual este uşor de accesat şi de utilizat pentru beneficiari, acestea fiind avantajele sale principale, iar companiile îl pot comanda mai rapid, deoarece este mult mai simplu de emis simplificând procesul operaţional. Se poate utiliza cu uşurinţă folosind telefonul mobil, eliminând nevoia unui portofel fizic, menţionează compania.
De asemenea, alegerea unui card exclusiv virtual reprezintă un pas către un comportament sustenabil cu mediul înconjurător. Emiterea unui card de plastic generează o cantitate semnificativă de emisii de CO2. Prin utilizarea cardului virtual, si renunţarea la tipărirea suportului de plastic al cardului, clienţii Pluxee pot contribui la reducerea amprentei de carbon şi la protejarea mediului înconjurător. Trecerea treptată la varianta virtuală a cardurilor ar putea economisi 340 de tone de emisii de CO2, echivalentul neutralizării emisiilor de carbon de pe 170 hectare de pădure.• Acesta este rezultatul unui calcul estimativ, care ia în considerare înlocuirea a 2 milioane de carduri de plastic cu variantele lor virtuale, se mai arată în comunicat.
Pentru a emite cardurile virtuale, angajatorii pot plasa comanda online. Cardurile virtuale se emit rapid şi simplu. Angajatul primeşte un email cu datele noului card, pe care îl poate activa direct din aplicaţia Pluxee. Pe lângă uşurinţa în emitere şi utilizare, cardurile virtuale reduc din costurile logistice ale angajatorilor, conform aceleiaşi surse.
Un alt aspect esenţial al cardului virtual Pluxee este siguranţa sa. Prin eliminarea riscului de pierdere sau furt asociat cu cardurile fizice tradiţionale, acesta oferă un nivel superior de protecţie şi securitate pentru utilizatori. În cazul în care telefonul este pierdut sau furat, blocarea cardului se poate face simplu şi rapid, luând legătura cu un operator Pluxee, la detaliile de contact de pe site: www.pluxee.ro/contact, arată datele comunicatului.