PPD România, una dintre cele mai mari companii de marketing, vânzări şi distribuţie de băuturi alcoolice premium din ţară, lansează pe piaţa românească propriul brand de vodcă: TAZOVSKY Vodka, conform unui comunicat de presă.
Noul brand din portofoliul PPD România a fost dezvoltat de la zero în colaborare cu Ogilvy Group România.
Nearchos Papacharalampous, General Manager PPD România, a declarat: "Tazovsky Vodka este primul brand propriu din portofoliul nostru şi o nouă provocare pentru PPD România care intră pe un segment de piaţă extrem de competitiv, cel al brandurilor premium accesibile. Este o piaţă matură, cu o ofertă variată şi cu produse bine stabilite, în care vodca îşi adjudecă primul loc în vânzări. Studiile de retail audit demonstrează că acest segment de vodcă este singurul care a crescut în fiecare an în perioada de criză, iar analiza consumatorului a subliniat oportunitatea imensă pe care o are un brand de vodcă de calitate construit astfel încât să răspundă perfect aşteptărilor consumatorului român".
"A fost o oportunitate extraordinară să construim în vremuri de criză un brand de la zero, mai ales că aceste ocazii apar extrem de rar în viaţa unui om de marketing sau de comunicare" a precizat Loredana Caradimu, New Business & Strategy Director Ogilvy Group România.
"Cu noul brand, Tazovsky Vodka, avem un portofoliu complet de mărci de băuturi alcoolice, obiective ambiţioase pe piaţa băuturilor premium din România şi o strategie de business definită pe termen lung." a încheiat General Managerul PPD România.