Preşedintele Renault ar fi încântat să fie reînviat proiectul de fuziune cu Fiat

M.A.
Companii / 25 septembrie 2019

Preşedintele Renault ar fi încântat să fie reînviat proiectul de fuziune cu Fiat

Preşedintele grupului auto francez Renault SA, Jean-Dominique Senard, a declarat, marţi, că ar fi încântat de o relansare a proiectului de fuziune cu Fiat Chrysler Automobiles NV, în condiţiile în care crearea de campioni europeni este vitală pentru a face faţă concurenţei chineze, dar a precizat că din păcate acest subiect nu mai este unul de actualitate, transmite Reuters.

În luna mai a acestui an, Fiat Chrysler (FCA) a propus Renault o "fuziune între egali" pentru a da naştere celui mai mare producător mondial de automobile. Ulterior, Fiat şi-a retras oferta de fuziune pentru Renault, acuzând condiţiile politice din Franţa, informează Agerpres.

"Astăzi acest subiect nu mai este pe masa discuţiilor", a declarat Jean-Dominique Senard în cursul unei audieri în comisia pentru afaceri economie din Senatul francez. "Dacă într-o zi va reveni în condiţiile care să fie acceptabile pentru toţi, voi fi încântat. Însă aceasta nu este pe ordinea de zi. Subiectul Fiat este în urma noastră şi nu mai este unul de actualitate", a adăugat Senard, reluând practic punctul de vedere exprimat de directorul general de la Renault, Thierry Bollore, la începutul acestei luni la Salonul auto de la Frankfurt.

În faţa senatorilor francezi, Senard a apărat acest proiect de fuziune care ar fi dat alianţei Renault-Nissan o dimensiune globală. De asemenea, preşedintele Renault a apreciat că aspectele care au dus la eşecul proiectului de fuziune sunt secundare în raport cu provocările cu care se confruntă industria auto europeană şi a pledat pentru o continuare a procesului de consolidare. "Trebuie să încercăm să înţelegem că dacă nu anticipăm, prin intermediul regrupării unităţilor noastre, în special europene, nu vom avea decât de pierdut peste câţiva ani", a spus Senard.

De asemenea, preşedintele Renault a cerut politicienilor să menţină ajutoarele acordate pentru achiziţionarea de vehicule electrice, bonusul fiind fixat în prezent la 6.000 de euro, avertizând că schimbările energetice şi prăbuşirea vânzărilor de automobile diesel sunt ameninţări la adresa sectorului auto.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
transilvaniainvestments.ro
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

10 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9742
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5050
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3163
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9016
Gram de aur (XAU)Gram de aur362.8761

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
citiesoftomorrow.ro
govnet.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb