Proaspăt intrat pe piaţa din ţara noastră, producătorul de smartphone-uri vivo nu se află însă deloc la început de drum. Cu o experienţă de 25 de ani în piaţă, compania de origine chineză se concentrează pe dezvoltarea tehnologiilor de ultimă generaţie pentru consumatori, inclusiv 5G, inteligenţă artificială, design industrial, fotografie şi alte tehnologii în curs de dezvoltare. vivo a creat, de asemenea, 5 hub-uri de producţie (inclusiv un centru de producţie autorizat de brand) în China, Asia de Sud şi de Sud-Est.
vivo a reuşit să ajungă al cincilea producător de smartphone-uri la nivel mondial. Anul trecut, în luna octombrie făcea primii paşi în Europa pe pieţele din Franţa, Spania, Italia, Marea Britanie, Germania şi Polonia, iar din februarie s-a lansat oficial şi în ţara noastră şi în Cehia.
Producătorul de smartphone-uri îşi propune să fie o companie de top, lider în tehnologie, de talie mondială, iar produsele sale şi raportul calitate-preţ al acestora par să-i croiască un drum lin în urcuşul său.
Compania pune mare preţ pe segmentul de cercetare şi dezvoltare şi se mândreşte că a produs o serie de bune practici / industry firsts când vine vorba de piaţa de smartphone şi anume primul cip audio HI-FI dedicat, primul cititor de amprente sub screen, primul smartphone cameră faţă de tip pop-up, dar şi cel mai subţire smartphone. Toate aceste produse au fost dezvoltate de cele cinci unităţi de producţie proprii, dintre care două se află în China şi unul în Bangladesh, India şi Indonezia.
Reţeaua globală de cercetare şi dezvoltare a companiei are sedii în 10 oraşe din întreaga lume - Shenzhen, Dongguan, Nanjing, Beijing, Hang zhou, Shanghai, Taipei, Xi'an, Tokyo şi San Diego - acoperind comunicaţii 5G, AI, design industrial, tehnologie imagistică şi multe alte domenii de frontieră ale produselor şi serviciilor electronice de larg consum.
Seon-Il Hwang, Vicepreşedinte Brand, PR, E-Commerce, vivo Europa, spunea: "Suntem foarte mândri de capacităţile noastre de cercetare şi dezvoltare care ne permit să dezvoltăm inovaţii care aduc valoare în vieţile tuturor. Avem capacitate de cercetare şi dezvoltare şi o echipă globală devotată de cercetători ce pune întotdeauna nevoile consumatorilor noştri pe primul loc".
În plus, compania are în plan deschiderea până în 2025 a unui nou sediu de cercetare şi dezvoltare localizat în Chang'an, Dongguan, cu o suprafaţă de 180 de acri şi o suprafaţă de construcţie de 650.000 de metri pătraţi, care va servi drept "super creier" pentru a imagina viitoarele produse ale companiei.
Cel mai recent produs al capacităţii inovatoare vivo este camera X51 5G cu sistem gimbal, care, aşa cum susţine compania, revoluţionează fotografia.
De altfel, pentru a oferi o experienţă mai bună utilizatorilor săi, vivo a încheiat un parteneriat strategic cu un lider global în optică şi opto-electronică şi un pionier în domeniul profesional şi fotografii mobile, ZEISS. Cele două companii urmăresc să promoveze şi să dezvolte împreună inovaţii în tehnologia de imagistică mobile, aducând progrese în tehnologia fotografiei mobile.
În urma parteneriatului, cele două companii au în vedere, pe de o parte, ca tehnologiile şi expertiza optică ZEISS să îmbunătăţească în mod semnificativ performanţa optică a imagisticii mobile, ducând imagistica optică mobilă a smartphone-urilor emblematice vivo la un nou nivel. Pe de altă parte, vivo, cu 380 de milioane de utilizatori la nivel mondial, înţelege preferinţele consumatorilor în imagistica mobilă. Odată cu dezvoltarea comună şi co-ingineria componentelor optice cu ZEISS, combinate cu capabilităţile de imagistică integrate ale vivo, producătorul de smartphone-uri îşi propune să ofere consumatorilor din întreaga lume o experienţă de fotografie mobilă mai atrăgătoare, mai uşor de utilizat şi profesională.
Totodată, vivo colaborează strâns cu Google, astfel că a reuşit să producă smartphone-uri cu o versiune curată şi minimalistă de Google Android, precum şi să aducă actualizări eficiente şi fiabile sistemului de operare Android 11 la doar două luni după intrarea pe piaţa din Europa. În al doilea rând, colaborarea cu Qualcomm a permis o experienţă în utilizare foarte bună, prin soluţii system-on-chip puternice, dar care economisesc energie.
vivo a adus în ţara noastră la finalul lunii februarie smartphone-urile seria Y care au cunoscut deja un interes mare pe piaţa din Europa. Cu o performanţă superioară a bateriei, camere foto inteligente şi un design fin, seria Y de smartphone-uri vivo sunt echipate cu procesoare Qualcomm Snapdragon şi rulează versiunea minimalistă de Android. Aceste dispozitive funcţionează intuitiv şi fără întreruperi, oferind o experienţă de utilizare pozitivă.
vivo este cunoscută pentru experienţele sale noi de calitate, indiferent de preţ. Acest lucru este valabil şi pentru cele două smartphone-uri din gama mid-range - modelele vivo Y20s şi vivo Y11s. Ambele smartphone-uri oferă o calitate tehnică superioară şi o experienţă intuitivă de utilizare. Îşi iau energia dintr-un acumulator de 5000 mAh, care va rezista cu uşurinţă două zile cu o singură încărcare, şi dispun de un scaner de amprente localizat lateral, în butonul de pornire, făcând modelele Y20s şi Y11s fiabile şi uşor de folosit. Ambele smartphone-uri folosesc şi procesorul Qualcomm Snapdragon 460, care le permite consumatorilor să realizeze mai multe pe dispozitivele lor, de la simpla navigare pe internet şi multi-tasking la jocurile video.
Camera foto AI Triple Macro a modelului Y20s oferă o gamă largă de funcţii, inclusiv Face Beauty şi Efecte de lumină pentru portrete. Utilizatorii pot schimba perspectivele pentru a transforma toate imaginile surprinse în capodopere de fotografie. Cu o cameră foto principală de 13MP, o apertură de f / 2.2 şi tehnologia PDAF, fiecare detaliu va străluci. În acelaşi timp, modelul vivo Y11s are o cameră foto principală cu configuraţie duală şi un acumulator de 5000 mAh.
În privinţa preţului recomandat de vânzare, modelul vivo Y70 va fi disponibil la preţul de 1199 RON, iar modelele vivo Y20s şi Y11s la preţurile de 999 şi respectiv 599 RON.
vivo a transmis încă de la prima apariţie că este o companie focusată pe adresarea nevoilor umane. Cultura companiei se bazează pe "Benfen" - filosofia de a face lucrurile corecte, în modul corect.
Susţinută de cunoştinţele şi experienţa variată a echipelor vivo din întreaga lume, compania adoptă o abordare foarte pragmatică în dezvoltarea şi producţia smartphone-urilor sale la fiecare pas al drumului - de-a lungul lanţului de aprovizionare - distribuţie, abordare gestionată de o reţea de companii surori cu care vivo se bucură de relaţii strânse.
În acelaşi timp, vivo susţine că este un brand de smartphone-uri care nu realizează inovaţie de dragul inovaţiei, ci are o abordare practică, centrată pe om, oferind soluţii inovatoare acolo unde acestea au cel mai mult sens, adică în utilizarea de zi cu zi, în lumea reală.
"Consumatorii pot fi frustraţi de lucrurile complicate. Trebuie să oferim dispozitive şi soluţii uşor de înţeles şi pentru o experienţă de utilizare fără efort", după cum consideră Denny Deng, vice-Preşedinte, preşedinte al afacerilor europene la vivo.
Compania se declară pregătită să ofere noi experienţe unice şi incitante pentru utilizatorii săi şi totul la preţuri accesibile.
Strategia companiei chineze este de a consolida o reţea puternică de parteneri pentru a oferi clienţilor serviciile locale cele mai bune posibilele şi pentru a satisfice toate nevoile clienţilor săi.
În plus, vivo a decis să fie partener al UEFA pentru viitoarele campionate Europene de fotbal din 2021 şi 2024, ocupând rolul de Global Smartphone pentru UEFA EURO 2020.
vivo este o companie globală, cu tehnologie de vârf, axată pe furnizarea de dispozitive şi servicii inteligente. Compania se angajează să conecteze utilizatorii din întreaga lume, cu ajutorul smartphone-urilor şi accesoriilor inovatoare şi captivante, precum şi prin servicii care integrează tehnologia şi gândirea în moduri unice şi creative.
Compania produce anual aproape 200 de milioane de smartphone-uri. În prezent, vivo şi-a extins reţeaua de vânzări în mai mult de 40 de ţări şi regiuni şi a devenit îndrăgit de peste 380 de milioane de utilizatori din întreaga lume.
(Articol susţinut de vivo)