Compania germană "Beiersdorf" AG, cunoscută pentru cremele Nivea, şi-a majorat cu 68% profitul în trimestrul al doilea din acest an, datorită cererii pentru noile sale produse pe pieţele emergente şi cele din America de Nord. Câştigul net al societăţii a ajuns la 93 de milioane de euro (128 milioane de dolari) în perioada aprilie-iunie 2007, de la 55 de milioane de euro în intervalul similar al anului trecut. Analiştii aşteptau mai mult: 113 milioane de euro. În trimestrul al doilea din 2006, profitul societăţii germane a fost afectat de cheltuieli în sumă de 58 de milioane de euro aferente închiderii unor fabrici şi depozite.
Vânzările "Beiersdorf" au crescut cu 9,7% în perioada aprilie-iunie 2007, la 1,46 miliarde de euro. Compania urmăreşte să obţină în continuare creşteri în Brazilia, Rusia, India şi China. În China, vânzările "Beiersdorf" au sporit cu 40% în perioada de raportare, mai mult decât în Europa.