Oare este posibil ca cei mai buni prieteni să fie în acelaşi timp inamici? Da, este posibil atunci când pisicile şi căţeii trăiesc împreună sub acelaşi acoperiş! Această rivalitate eternă între ei este tema principală a noii campanii promoţionale de marketing din magazinele Profi, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Potrivit comunicatului, campania intitulată "Pisici versus Căţei. Frenemies" a fost lansată pe 21 august şi se va desfăşura până pe 30 octombrie.
Pe toată durata campaniei cumpărătorii magazinelor Profi vor putea colecţiona 24 de abţibilduri Frenemies cu pisici şi căţei în diferite ipostaze şi cu roluri diverse: roboţi, intelectuali, pikaboo, jucători, magicieni, funky, skateri, fantastici, astronauţi, luptători, sportivi, supereroi. Toate pregătite pentru a stimula jocul şi a inspira momente de bucurie pentru copii şi adulţi deopotrivă. Cele 24 de abţibilduri pot fi colecţionate şi păstrate într-un album special disponibil pentru vânzare în magazinele Profi.
În plus, toţi cei ce fac cumpărături în magazinele Profi vor putea colecţiona puncte pentru a cumpăra pluşuri Frenemies la preţuri promoţionale. Sunt disponibile câte 4 pluşuri cu căţei şi 4 pluşuri cu pisici în câte două mărimi.
Pentru a consolida mesajul campaniei cumpărătorii mici şi mari sunt invitaţi să acceseze website-ul www.frenemies.ro unde vor găsi o mulţime de jocuri şi activităţi distractive.
"Publicul ne întreabă nerăbdător care este marea surpriză care vine după urseroi şi după oiţele năzdrăvane, marile succese care au adus atât de multă bucurie celor care ne-au vizitat magazinele în anii trecuţi," dezvăluie Gaetan Pacton, directorul general Profi. "Ei bine, a sosit momentul să vă facem cunoştinţă cu pisicuţele şi căţeii Frenemies, personaje care aduc veselie şi noi motive de tandreţe în 2024. Animăluţe simpatice, pisicuţele şi căţeii adesea se joacă şi chiar şi dorm împreună. Este o plăcere să le observi şi să înveţi de la ele cum poţi trece peste diferenţe, cum să le accepţi", se menţionează în comunicat.
"Animalele de companie sunt un subiect încărcat de emoţie şi entuziasm pentru milioane de oameni din toată lumea. Potrivit celor mai recente studii, peste 45% din gospodăriile din România au un căţel şi 48% cel puţin două pisici, deci fără îndoială subiectul este unul relevant pentru majoritatea românilor. Astfel, ne-am propus să punem accentul pe eterna rivalitate, dar şi duioasa prietenie dintre câini şi pisici prin această colecţie de pluşuri şi abţibilduri haioase. Suntem ferm convinşi că va genera entuziasm atât în rândul copiilor, cât şi în rândul părinţilor. Felicităm Profi pentru această campanie şi ne mândrim cu faptul că am avut plăcerea de a lucra împreuna acest proiect. Această campanie marchează şi un alt pas important în dezvoltarea Promotica, odată cu lansarea pe piaţa din România, demonstrând dedicarea noastră, dar şi creativitatea şi căutarea constantă a inovaţiei pentru a atrage consumatorii şi a genera entuziasm în rândul acestora." a menţionat Diego Toscani, CEO, Promotica.
*•
Mai multe detalii despre campanie pot fi găsite aici: https://frenemies.ro/
Despre Promotica
Cu peste 20 de ani de expertiză pe piaţa campaniilor de marketing de fidelizare a consumatorilor, grupul Promotica este unul dintre liderii industriei, operand în peste 10 ţări, cu vânzări anuale de peste 80.000.000 euro şi deservind peste 120 clienţi din sectorul alimentar şi retail.
Promotica s-a specializat în design-ul şi implementarea campaniilor de marketing de impact care au ca miză generarea de rezultate în ceea ce priveste comportamentul de consum al cumpărătorilor şi care pun accent pe recompensarea fidelităţii acestora într-un mod relevant şi emoţionant, se precizează în comunicat.