Proximity este pentru a treia oară finalistă DMA International Echo Awards

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 22 iulie 2008

Agenţia de marketing direct Proximity este pentru a treia oară în finala festivalului DMA International Echo Awards, cel mai important festival internaţional de comunicare directă.

Proiectele inovative dezvoltate de Proximity pentru organizaţia Salvaţi Copiii au reuşit să marcheze încă un succes, rezervându-şi din nou un loc în finala festivalului la categoria Not for profit, alături de unele dintre cele mai importante nume la nivel mondial din direct & relationship marketing.

"Ne bucură şi ne onorează faptul că suntem pentru a treia oară în finala Echo. Cu atât mai mult cu cât trei finale înseamnă deja un model, confirmând din nou nivelul soluţiilor şi proiectelor pe care le dezvoltăm. Pentru două Silver Echo şi acum, iată, încă o nominalizare, cred că au contat abordarea proaspătă şi diferită, strategia, rezultatele generate şi, nu în ultimul rând, execuţia" spune Gabriela Terchilă, Managing Director al Proximity.

Lucrarea "Heaven vs Hell", finalista Echo 2008, face parte dintr-un proiect mai amplu de sprijinire a Festivalului Brazilor de Crăciun, susţinut şi de grupul BBDO încă din anul 2002. În fiecare an, Salvaţi Copiii organizează Festivalul Brazilor de Crăciun, o licitaţie de brazi unici, creaţi de cunoscuţi designeri şi artişti români. Fondurile astfel obţinute sunt folosite pentru a-i retrimite la şcoală pe copiii care muncesc. Lucrarea a constat într-un direct mailing trimis designerilor. Pachetul conţinea două scrisori, una albă şi una neagră, fiecare scrisoare având un call-to-action care îl contrazicea pe cel din scrisoarea alăturată. Scrisoarea neagră venea din iad şi îi solicita designerului să semneze un pact de neimplicare în slujirea Binelui, iar scrisoarea albă venea din Rai şi îl împuternicea pe designer să creeze un brad de Crăciun pentru Salvaţi Copiii. Însoţită de Cartea Creatorului (brieful de creaţie pentru designer), scrisoarea albă a generat o rată de răspuns de 83%, iar suma obţinută din licitarea brazilor de Crăciun a fost cu 152% mai mare decât cea obţinută în anul precedent.

Celelalte două nominalizări ale Proximity la DMA International Echo Awards au ajuns să fie premiate de către exigentul juriu al festivalului. Astfel, atât în 2005 cât şi în 2007, Proximity a câştigat câte un Silver Echo, urcând pe scena de premiere alături de cele mai prestigioase agenţii din domeniu.

Echipa Proximity care a dezvoltat proiectul finalist la Echo este formată din: Cristina Ciucă, Florina Alexandru, Călin Ionescu, Richardo Nedela, Robert Neacşu, Mihai Iliescu, Dan Huber, Vlad Popovici, Gabriela Terchilă.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

12 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9761
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6867
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3098
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0072
Gram de aur (XAU)Gram de aur391.1865

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb