Producătorul german de echipamente sportive Puma, controlat de compania franceză PPR, ar intenţiona să închidă o treime din magazinele sale pe plan mondial, ca urmare a scăderii vânzărilor, potrivit cotidianului francez Le Figaro, citat de NewsIn.
În Franţa, restructurarea ar putea fi chiar mai drastică, jumătate din magazine urmând să fie închise. Totuşi, cinci magazine din Franţa ar putea fi preluate de marca americană Guess.
Puma este al treilea jucător mondial pe piaţa echipamentelor sportive, după Nike şi Adidas.
"Potrivit informaţiilor noastre, compania germană Puma (...) intenţionează să închidă o treime din magazine pe plan mondial", a relatat Le Figaro.
Numărul total de magazine Puma nu este cunoscut, compania refuzând să comunice date precise privind reţeaua sa.
În al treilea trimestru din 2009, Puma a înregistrat o scădere a cifrei de afaceri cu 5,5%, la 673 milioane euro. Potrivit Le Figaro, datele pentru întregul an 2009, ce vor fi publicate în 18 februarie, ar putea arăta o scădere a vânzărilor Puma de circa 5%.