RAPORT VODAFONE BUSINESS: 94% dintre companiile "pregătite pentru viitor" sunt mai bine poziţionate pentru a face faţă riscurilor şi pentru a-şi depăşi competitorii

G.U.
Companii / 3 decembrie 2021

94% dintre companiile "pregătite pentru viitor" sunt mai bine poziţionate pentru a face faţă riscurilor şi pentru a-şi depăşi competitorii

Numărul de companii considerate "pregătite pentru viitor" şi pentru a gestiona viitoare provocări - precum competiţia crescută, aşteptările în schimbare ale angajaţilor, precum şi creşterea cererii din partea clienţilor - a crescut la nivel global, potrivit unui amplu studiu realizat de Vodafone Business, se arată într-un comunicat remis redacţiei.

94% dintre aceste companii cred că sunt bine pregătite pentru a face faţă riscurilor, faţă de 58% dintre toţi respondenţii, iar 82% au afirmat că planul lor de continuitate a afacerii a funcţionat bine.

Prin capacitatea lor de a face faţă riscurilor, schimbării şi neprevăzutului, companiile "pregătite pentru viitor" sunt cel mai bine poziţionate pentru creştere. O analiză suplimentară a studiului realizată de London School of Economics a identificat o legătură între companiile "pregătite pentru viitor" şi performanţa de business. Organizaţiile care au înregistrat o creştere de 10 puncte a scorului privind gradul de pregătire pentru viitor au o probabilitate cu 36% mai mare de a-şi depăşi competitorii .

Transformarea digitală accelerată

Studiul a arătat, totodată, că organizaţiile "pregătite pentru viitor" s-au maturizat în ceea ce priveşte transformarea digitală. 89% dintre acestea şi-au creat un plan clar de dezvoltare în această privinţă, comparativ cu doar 60% dintre companii în general. Companiile "pregătite pentru viitor" au fost mai bine poziţionate să accelereze transformarea digitală în timpul pandemiei, iar 71% au acţionat chiar în acest fel, faţă de 55% dintre business-uri în general. La nivel global, 80% dintre companiile "pregătite pentru viitor" sunt optimiste cu privire la cel puţin o viitoare tehnologie testată , comparativ cu 66% dintre business-uri în general. 86% dintre aceste organizaţii afirmă că iau măsuri concrete pentru a gestiona o lume automatizată, faţă de 75% dintre companii în general.

Companiile "pregătite pentru viitor" pun accentul pe sustenabilitate

În ciuda provocărilor pe care organizaţiile le-au avut în ultimele 18 luni, companiile "pregătite pentru viitor" au rămas conectate la cererea în creştere a consumatorilor pentru branduri de a lua atitudine cu privire la teme sociale. 69% dintre aceste organizaţii cred că dezvoltarea durabilă a devenit mai importantă pentru ele în timpul pandemiei. 38% dintre aceste companii văd dezvoltarea durabilă ca fiind absolut necesară, aproape dublu faţă de alte companii în general (21%). Tendinţa pare să se menţină în viitor, 51% dintre companiile "pregătite pentru viitor" având în plan să-şi crească investiţiile în ESG şi CSR anul viitor.

Aşteptări în creştere ale angajaţilor

Potrivit sursei citate, nu doar aşteptările clienţilor au crescut ci şi angajaţii au aşteptări mai mari de la angajatori, incluzând o mai mare flexibilitate în ceea ce priveşte locul de unde muncesc (50%), aşteptări mai mari de a putea munci având gradul de libertate şi autonomie pe care îl doresc (50%), precum şi numărul de ore pe care le muncesc (49%). Aceste aspecte sunt mult mai pregnante în rândul generaţiei Z, 57% dintre organizaţii identificând la aceşti angajaţi aşteptări mai mari de flexibilitate cu privire la locul de muncă. Totuşi, această nevoie în creştere de flexibilitate ridică provocări pentru companii în ceea ce priveşte cultura organizaţională. Raportul arată că 73% dintre companii sunt de părere că lucrurile devin tot mai dificile în ceea ce priveşte cultura organizaţională.

Vinod Kumar, CEO Vodafone Business a declarat: "În ciuda tuturor provocărilor din ultimele 18 luni, fără îndoială companiile "pregătite pentru viitor" s-au adaptat mai rapid decât restul. Pandemia a forţat multe organizaţii să-şi re-examineze operaţiunile, cu o mai mare concentrare pe transformarea digitală. Pe măsură ce aşteptările din partea clienţilor şi a angajaţilor vor continua să crească, aceste companii vor fi cele care vor fi capabile să profite de oportunităţi şi să înflorească în perioada post-pandemică.

Aşa cum a arătat analiza London School of Economics, companiile avansate în transformarea lor digitală au un mai mare succes atât din punct de vedere financiar, cât şi al ESG. La Vodafone Business înţelegem provocările pe care organizaţiile le au în ceea ce priveşte startul transformării digitale şi putem fi un partener care să le ajute să demareze acest proces."

Saul Estrin, Profesor Emerit de Economie şi Strategie de Management, şi Christine Cote, Lector asociat, de la Departamentul de Management al London School of Economics, au declarat : "Am lucrat împreună cu Vodafone Business la dezvoltarea unei metodologii riguroase pentru a descoperi dacă organizatiile "pregătite pentru viitor" au o probabilitate mai mare de a prospera comercial confruntate cu tendinţele de business actuale, precum şi de a avea o contribuţie mai mare la binele social. Aşa cum reiese din raport, este clar că aceste organizaţii au o performanţă financiară mai bună şi un scor ESG mai mare decât competitorii lor. Companiile care se pregătesc pentru viitor acum vor avea un dublu câştig - în ceea ce priveşte profiturile lor şi impactul social pe care îl generează."

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

15 Ian. 2025
Euro (EUR)Euro4.9750
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.8266
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2934
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9005
Gram de aur (XAU)Gram de aur417.1686

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
greenenergyexpo-romenvirotec.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
solarenergy-expo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb