Ediţia din această primăvară a evenimentului de carieră Angajatori de TOP Bucureşti, ce se va desfăşura pe 29-30 martie, la Sala Palatului, va aduce în premieră în faţa candidaţilor 3 instituţii de stat: Serviciului de Telecomunicaţii Speciale (STS), RASIROM şi Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă, se arată într-un comunicat al Catalyst Solutions, remis redacţiei. Pentru prima dată la Angajatori de TOP, Dr. Raed ARAFAT, secretar de stat în Ministerul Afacerilor Interne şi şef al Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă, va fi prezent la eveniment pentru a susţine o prezentare cu tema Inovaţie în sistemul public. Studiu de caz, Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă, conform sursei.
Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS) va fi prezent în premieră la această ediţie de Angajatori de TOP Bucureşti. STS este instituţia care asigură suportul tehnic pentru autorităţile statului român. Aceasta dispune de o infrastructură complexă de comunicaţii şi oferă soluţii IT&C care implică echipamente şi tehnologii avansate, transmite sursa. Din echipa STS fac parte ingineri de comunicaţii, programatori, administratori de sisteme IT, specialişti în Data Center şi Cloud Computing, experţi în securitate cibernetică, reţele securizate voce-video-date şi în alte domenii care sprijină şi dezvoltă serviciile puse la dispoziţia instituţiilor din România. Mihai Mihalecea, STS specialist, şi Octavian Petre, STS specialist, vor susţine în cadrul conferinţei I LOVE Tech o prezentare intitulată Cloud native stories from the Special Telecommunications Service, se arată în comunicat.
La această ediţie de Angajatori de TOP Bucureşti se alătură şi Regia Autonomă RASIROM. Integrator de soluţii tehnologice avansate deţinut de statul român, RASIROM are ca scop principal protejarea infrastructurilor critice şi a instituţiilor din sistemul naţional de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională. În continuă expansiune şi dezvoltare, echipa RASIROM înglobează specialişti şi experţi cu motivaţie puternică şi orientare spre a cerceta, inova şi dezvolta produse şi soluţii de tehnologie avansată, transmite sursa.
În cadrul evenimentului, va fi prezent şi Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă, cu site-ul Fii Pregătit - www.fiipregatit.ro, platforma naţională de pregătire a populaţiei pentru situaţii de urgenţă. Noul Fii Pregătit vine cu o interfaţă mult mai prietenoasă, cu mai multe ghiduri oficiale, realizate de către specialişti, pentru diverse situaţii de urgenţă şi, mai ales, cu un Asistent Virtual pe bază de Inteligenţă Artificială, pregătit să răspundă întrebărilor cetăţenilor despre dezastre şi alte situaţii de urgenţă. În cadrul Angajatori de Top, la standul Fii Pregătit, vizitatorii vor putea interacţiona cu site-ul, vor afla mai multe despre ce înseamnă pregătirea pentru situaţii de urgenţă, despre prevenire, despre comportamentul corect în caz de dezastre şi multe altele. Tot aici, vizitatorii pot deveni ambasadori Fii Pregătit, ambasadori ai prevenţiei şi educaţiei care salvează vieţi, cu invitaţia să transmită mai departe în comunităţile lor informaţiile vitale de pe fiipregatit.ro. La stand vor fi prezenţi reprezentanţi ai Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă, care le vor spune vizitatorilor ce înseamnă să lucrezi într-un astfel de departament, despre cum se poate inova în sistemul public şi despre cât de importantă este pregătirea oamenilor care lucrează în astfel de structuri, arată datele comunicatului.
Dr. Raed ARAFAT, secretar de stat în Ministerul Afacerilor Interne şi şef al Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă, va susţine vineri, 29 martie, între 14:30-15:00, în cadrul Academiei de Carieră, o prezentare cu tema Inovaţie în sistemul public. Studiu de caz, Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă. El va povesti atât despre ce poate construi o echipă cu expertiză, spirit de inovare şi profesionalism, cât şi despre ce înseamnă să creşti profesional şi personal în sistemul public, atunci când munca ta are impact şi aduce schimbare sistemică, arată datele companiei.
Pe lângă insituţiile care vor fi prezente la Angajatori de TOP Bucureşti, la eveniment vor participa 90 de companii care vor oferi peste 7.000 de joburi, câteva dintre aceste companii fiind BAT Romania, Amazon, Ford Business Solutions, EY România, IBM, Nestle, BCR, TELUS International, Renault Group Romania şi Vodafone Romania. Conform studiului Piaţa forţei de muncă realizat de Hipo.ro, cele mai importante 5 soft skill-uri urmărite de aceste companii în procesul de recrutare al candidaţilor sunt următoarele: flexibilitatea/adaptabilitatea, proactivitatea/implicarea, abilităţile de comunicare, orientarea către rezultate şi învăţarea continuă, potrivit sursei.
Cei care vor să participe la Angajatori de TOP Bucureşti sunt aşteptaţi pe 29 martie, între 10:00 - 18:00, şi pe 30 martie, între 10:00 - 17:00. Mai sunt doar câteva zile disponibile pentru înscriere, aşa că persoanele interesate trebuie să îşi creeze un CV în mod gratuit pe Hipo.ro, să descarce versiunea CV Barcode a acestuia şi să o prezinte la standurile companiilor, se mai arată în comunicat.