Raed Arafat susţine că procentul persoanelor vaccinate ar trebui să ajungă la 70% în România pentru a avea "linişte" şi pentru a reduce din impactul pe care pandemia îl are asupra sistemului sanitar din ţara noastră. Şeful DSU a declarat, miercuri seara, la Palatul Victoria, că "suntem la aproximativ 30% (rată de imunizare - n.r.) şi, împreună cu Bulgaria, reprezentăm coada procentului vaccinaţilor", potrivit Digi24.
Arafat a fost întrebat la ce procentaj de vaccinaţi ar trebui să ajungă România astfel încât să renunţe la restricţiile actuale şi la certificatul verde.
"Ţările, afară, nu prea au renunţat la certificatul verde, cam tot îl folosesc, în mare parte dintre ele, să zicem, ţările europene, dar procentul, pentru a avea linişte, să ştim că nu avem impact serios pe sistemul sanitar, rămâne procentul de 70%. Cu cât varianta e mai uşor de răspândit, cu atât procentul trebuie să fie ceva mai ridicat. Noi suntem totuşi încă la aproximativ 30%. Suntem, împreună cu Bulgaria, reprezentăm chiar coada la numărul şi procentul vaccinaţilor şi cred că plătim la acest moment preţul pentru acest lucru", a precizat Raed Arafat.
În total, România are până acum 5.672.234 de persoane vaccinate, din care 5.466.999 cu schema completă.
1. fără titlu
(mesaj trimis de Ban.Cher.Vali în data de 07.10.2021, 09:03)
SI ASTA E UN LUCRU POZITIV !
Dezvoltam imunitate naturala la covid (care are fereastra de valabilitate intre 17 ani si TOATA VIATA) fata de statutul unui sclav al Pfizer care va avea imunitate intre 3 si 6 luni dupa ce se injecteaza....
Trebuie sa fii cretinel sa nu intelegi ca iti mentii si LIBERTATEA si nici nu devii sclav contributor financiar la baietii destepti din marile companii farmaceutice!
Virusul Sars-COV-2 are o mortalitate la nivel de populatie generala (incluzand comorbiditatile) de maxim 1.7% (inferior procentului de mortalitate de 2 % tipic gripei comune!!!!) ...
Guvernantii au fost mituiti de marile lanturi (!) farmaceutice internationale sa agite populatia si sa o isterizeze prin media la tv ca sa alerge cu bratele deschise sa se injecteze cu serul experimental anti-covid!
Nu fiti fraieri si mizati pe sistemul imunitar , nu pe injectiile lor ... guvernantii va vand pe mita ieftina , pe bani putini (cateva zeci de milioane de euro costa sa iti vinzi propriul popor...am aflat mai nou....) .
Si Iuda l-a vandut pe Iisus pe 30 de arginti... in cazul Romaniei , populatia ei a fost vanduta catre Big Pharma pe aproximativ 30 milioane euro... conluziile sunt de la sine intelese.
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.10.2021, 21:29)
Doamne ce cretin esti
2. fără titlu
(mesaj trimis de Ban.Cher.Vali în data de 07.10.2021, 09:20)
guvernantii dictatoriali NU vor renunta la certificatul verde sanitar indiferent de orice virus si pandemie!
asta pentru ca NU e instrument sanitar ci e instrument de control dictatorial !
m-am facut inteles?
Oamenii in toata lumea se vor revolta cand isi vor da seama ca au fost pacaliti sa accepte acest instrument de control dictatorial (pasaportul sanitar verde) !
NU IL ACCEPTATI ! NU AVETI VOIE SA IL ACCEPTATI!
2.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de Ban.Cher.Vali în data de 07.10.2021, 09:23)
Romanii care REFUZA certificatul verde sanitar raman liberi in fata lor insile si in fata lui Dumnezeu!
Oamenii s-au nascut liberi si liberi trebuie sa moara!
Altfel vor avea o mare problema de natura ontologica (in timpul vietii... in sensul ca isi pierd statutul de oameni liberi si devin oi sclavizabile si proaste pur-sange ) si spirituala dupa moarte cand o sa dea ochii cu Creatorul (care o sa ii intrebe cum ramane cu adorarea semnului satanei) !
Nu acceptati pecetea satanistilor!
FARA CERTIFICAT VERDE (fie vaccinati, fie nevaccinati) ! Nu acceptati SEMNUL DICTATURII GLOBALE !
2.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.10.2021, 09:42)
ce nu inteleg la tine este ca atunci cind te semnezi , postezi ca acum si cand te dai anonim , postezi exact pe dos . supozitii ar fi ,dar ma opresc ....
2.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de Ban.Cher.Vali în data de 07.10.2021, 12:01)
esti calomniator
eu nu postez ca anonim aici in alta viziune decat cea trecuta sub numele meu
ce scrii tu e inca o incercare de calomniere a mea , esti doar un alt detractor.
3. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.10.2021, 09:36)
pai la certificat se renunta cand cazurile sunt sub 3 la mie, nu conteaza cati vaccinati sunt. chiar acum sunt desrule locuri care au sub 3 la mie, dar noi nu vedem mai departe de oradele mari si suburbiile lor.
ii pun si astia niste intrebari...
3.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de Ban.Cher.Vali în data de 07.10.2021, 12:02)
nu omule
ei introduc acum certificatul verde sanitar... dar odata introdus, va fi folosit in continuu
nu are ratiuni sanitare introducerea certificatului verde sanitar ...e din ratiuni de control dictatorial!
o sa vezi ca am dreptate - odata introdus, NU VA MAI FI SCOS
4. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.10.2021, 09:37)
presiunea pe sistemul sanitar e treaba statului, sa o rezolve, nu sa-mi puna mie in carca sa ma vaccinez.
4.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de Ban.Cher.Vali în data de 07.10.2021, 12:06)
corect.
noi ne platim CASS (taxa pe sanatate in reducerea brutului la salariu net)
atunci ce plm imi canta arafat de dor si jale la ureche ca crapa sistemul de sanatate ????
eu mi-am platit taxele, sa nu ma mai f** a la cap cu insolventa si proasta administrare si furtul lor! NU EU SUNT RESPONSABIL CA SUNT EI CRETINI SI PROST ADMINISTRATORI!
SI MA DOAR FIX IN C~R ca sunt considerat egoist!
Am platit taxe pe sanatate, eu in spate nu ma mai uit! Ce facem acum?
Platim cu drepturi si libertati cetatenesti ca ei au fost hoti si marlani si idioti si au tras bani din sistemul de sanatate?
Dar ce sunt eu domnule, boul pamantului ??? Sa fiu eu santajat ca nu sunt om bun ? Ca nu accept furturile lor din Sanatate ????
5. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.10.2021, 09:37)
Dle Arafat, nu ne mai prostiti. Ne uitam si noi pe vitezele diferite de infectare. Bulgarii sunt parfum, ei controleaza infectia. La noi rata de infectare este racheta, verticala, direct in sus. La bulgari progreseaza mult mai lent. Ce au facut bulgarii? Au ivermectina in farmacii. Au inchis scoli si au redus mobilitatea.
La noi se face un experiment similar cu Ucraina, Belarus sau Brazilia. Virusul nu exista pentru vaccinati. Acestia nu sunt testati desi sunt infectati cu totii. Dar sunt lasati sa circule FARA NICIUN TEST, sa mearga in inghesuiala in metrou, in scoli, in spitale, la serviciu. Iata rata de infectare in randul vaccinatilor, cifre INSP.
6-12 sep: 63 cazuri la 100 000 vaccinati si 83 cazuri la 100 000 nevaccinati
13-19 sep: 125 cazuri la vaccinati si 155 cazuri la nevaccinati
20-26 sep: 215 cazuri la vaccinati si 248 cazuri la nevaccinati
27-3 oct: 348 cazuri la vaccinati si 389 cazuri la nevaccinati
Mai mult, sefa INSP a spus ca toate cele patru masuri lupta cu pandemia, nu doar vaccinarea: MASCA, IGIENA, DISTANTARE.
In 2019, medicii spuneau altceva, nu ca vaccinarea este singura solutie:
31.01.2019
In timpul epidemiei de gripa in care se inchideau scolile, medicii spuneau asta:
Igiena este aproape la fel de importantă ca şi vaccinul în prevenirea îmbolnăvirii, spun medicii.
În timpul acesta, medicii vorbesc despre igienă strictă ca să ne ferim de gripă.
„Nu uitați că trebuie să ne spălăm în nas”
Adrian Streinu Cercel - manager Institutul Matei Balş: „Nu uitați că trebuie să ne spălăm în nas. Când ne spălăm pe față, spălăm și interiorul nasului, pentru că îl decontaminăm”.
Lumea a uitat complet de igienă. Dacă în 2020 rafturile cu săpun erau reduse sau goale, acum lumea nu mai dă buzna la produse de igienă. Și se vede. Se vede in UK la infectări. Se vede in România.
6. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.10.2021, 09:38)
chiar cei de la Pfizer recunosc ca imunitatea naturala ( lucru stiut de oricine ) este mai buna decat cea a vaccinului , deci e un lucru bun ca sintem la urma , vezi situatia din tarile vaccinate masiv !
6.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de Ban.Cher.Vali în data de 07.10.2021, 12:08)
da, corect
cand ei vor muri pe acolo, noi inca vom avea timp sa ne retragem sa dam in spate si sa scapam!
ai dreptate!
vedeti?
uneori e folositor sa fii nitel mai primitiv! Ii lasi intai pe altii moderni sa calce in capcana si studiezi atent ce s- intamplat cu piciorul lor! :)))
6.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.10.2021, 13:20)
nu cred ca e vorba de primitivism , viata mult mai grea pe care am dus-o , noi romanii , ne-a facut sa fim mai atenti , mai precauti . cei din vest , de la" civilizatie " au trait in puf , cu totul pe tava , si inghit orice . dar au inceput si ei sa se trezeasca , dovada , demonstratiile masive .
7. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.10.2021, 09:44)
daca la o mie si ceva oameni la ATI cateva saptamani pe an se plang atat, ce o sa se intample cand va fi cutremurul ala mare si vor fi zeci de mii de raniti, posibil? o sa dea vina pe populatie ca de ce nu a tinut placile tectonice in loc?
era bine in iulie cand erau 30 de oameni la ATI in toata tara? cum e cu vorba aia, sa-ti faci vara sanie? acuma vezi doamne, nevaccinatii, hai sa dam vina pe majoritatea populatiei, desi e clar ca imensa lor majoritate nu o sa fie "responsabila" de umplerea spitalelor si sa zica mersi pt asta, ca daca la 1500 la ATI se olang atat.... nu se vede ca e perfect pt un guvern sa poata sa dea vina pe altii? au vise umede sa poata avea un pretext din asta.
7.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de Ban.Cher.Vali în data de 07.10.2021, 12:11)
nevaccinatii nu au nici o vina
ei preseaza cu astea ca fraierii sa puna botul si sa se injecteze anti-covid cu mizeriile lor anti-imunitare
o data injectat, devii de "n " ori injectat (altfel imunitatea in general vorbind nu doar anti-covid SE DUCE IN CAP si o belesti big time) ... Big Pharma actioneaza exact ca dealerii de droguri ... iti da gratis la inceput si apoi o sa te taxeze ca la nebuni ...
TAXA PE PROST VACCINAT
8. Gargară
(mesaj trimis de Vasi în data de 07.10.2021, 09:50)
Mulți sunt deștepți din spatele ecranului dar totul se oprește când ajung la ATI! Atunci să vedem ce mai postează
9. Ha
(mesaj trimis de Radu Mischie în data de 07.10.2021, 12:13)
Plin de experti in statistica si in virusologie pe aici. Practic, pare ca in Romania s-au strans toti oamenii inteligenti si informati, care stiu ei ca vaccinul are nanoboti si e facut sa ne extermine, care stiu ca toate statisticile sunt masluite ca sa ne dezinformeze si sa ne faca sa ne vaccinam. Toti cei care se vaccineaza sunt o turma, iar inteligenta este numai la nevaccinati. Si tot asa
Asta pana ajung ca idiotul ala de la Zalau sau nu stiu unde, care era fan Sosoaca, si apoi s-a infectat si a ajuns pe oxigen, de a ajuns sa posteze pe FB ca le multumeste doctorilor, si ca sa se vaccineze lumea (desi dupa aia, primind comentarii, a sccos partea cu vaccinarea). Sunt convins ca si ala, la fel ca multi de pe aici, avea niste studii statistice si medicale fara dubiu in spate si de aia era asa convins ca Covid nu exista si nu trebuie sa te vaccinezi.
9.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.10.2021, 12:45)
A aparut testatul Pisa cu rezultate asa-si-asa, Radu Mischie, un om conform cu propaganda.
Pentru ca nu te duce capul, iti spun direct ca tu confunzi pe cei care neaga ca exista SARS-CoV-2 (deci fanii Sosoaca) cu cei care spun ca daca peste 90% nu resimt boala decat doar ca pe o raceala, atunci ei nu merita sa faca un vaccin cu o siguranta indoielnica. Asta pricepi, Radu Mischie? Sau trebuie sa desenez?
A spus-o si dr Adrian Marinescu, tulpina Delta nu este mai grava, ci doar mai infectioasa.
O spune si CDC-ul, ei sunt experti in statistica si virusologie?
"During April 4–July 17, a total of 569,142 (92%) COVID-19 cases, 34,972 (92%) hospitalizations, and 6,132 (91%) COVID-19–associated deaths were reported among persons not fully vaccinated"
Mischie, tu stii sa calculezi? Sau ai luat doar teste Pisa la filosofie de cartier? 6% dintre nevaccinati ajung spitalizati. Asta daca nu includem asimptomaticii netestati in numar mult mai mare. Daca ii includem si pe ei, atunci rata de spitalizare este de 1-2%. Rata de spitalizare in urma vaccinului este cam de 10x ori mai mica.
9.2. Ha (răspuns la opinia nr. 9.1)
(mesaj trimis de Radu Mischie în data de 07.10.2021, 13:13)
Esti bun, bravo. Mi-ai citat un doctor, mi-ai dat un citat din CDC (fara sa-mi dai link-ul), ai mai adaugat si niste comentarii de la tine si gata, mi-ai demonstrat ca am gresit. Probabil, daca imi bat capul 10-15 minute, gasesc niste articole care sa infirme ce ai spus tu (inclusiv citate dintr-un alt doctor, la fel de respectabil ca Marinescu sau chiar mai mult). Dar stii cum e, mi se rupe de tine si de opinia ta, astfel incat de ce sa imi bat capul cu tine? Stii cum zicea Churchill, n-o sa ajungi la destinatie daca te opresti sa dai cu pietre in fiecare caine care latra. Te pup rece
9.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.10.2021, 13:25)
tu ce link-uri ai dat ?, te-ai kkt pe tine cu niste pareri de propagandist si atat !
9.4. Ha (răspuns la opinia nr. 9.3)
(mesaj trimis de Radu Mischie în data de 07.10.2021, 13:32)
Deja ai inceput sa latri, acum chiar nu mai imi bat capul cu tine
9.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.10.2021, 14:09)
Mischie, tu esti alfabetizat in domeniul utilizarii computerelor? Vrei sfat, uite, iti dau:
pui mana pe mouse (sau degetele pe ecran), sel ectezi textul in engleza de mai sus, si apelezi optiunea "search the web". O sa te duca direct pe site-ul CDC, mai narodule. Primul rezultat la cautare. Altfel, ce pot sa mai zic, ca ai IQ 100? Si esti prostanac? Analfabet functional?
Bine ca prostul de tine s-a gasit sa il contrazica pe Marinescu sau chiar CDC-ul american. Mai prostanacule.
9.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.2)
(mesaj trimis de Ban.Cher.Vali în data de 07.10.2021, 20:23)
Mischie,
1. Marinescu nu e respectabil. Cine te-a pacalit?
2. aici la comentarii nu pot fi postate comentarii pentru ca e blocat comentariul , .... nu mai e publicat.
9.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 08.10.2021, 01:11)
Mare specialist esti, bai Mischie! Mai ales, in inghititul pe nemestecate a "placutelor suedeze!" Tine-o tot asa, maestre!