real,- Hypermarket Romania a iniţiat, începând din toamna acestui an, un parteneriat cu mediul universitar, în cadrul căruia studenţii Academiei de Studii Economice participă la programe de internship în cadrul companiei, arată un comunicat de presă.
Etapa-pilot a proiectului desfăşurată în lunile octombrie-noiembrie, a avut rezultate deosebit de încurajatoare, ceea ce demonstrează utilitatea acestui tip de proiecte.
În etapa-pilot, studenţii şi-au desfăşurat activitatea cu preponderenţă în cadrul departamentului de Cumpărări de la real,-, în stagii de câte trei săptămâni, îndrumaţi de profesioniştii din echipa comercială (achizitori şi specialişti).
"Am învăţat cum se creează şi cum se prezintă sortimentul, am înţeles diferenţele între ceea ce vede clientul şi ceea ce este în sistem: iniţial sunt furnizori, coduri şi preţuri, apoi poze şi abia apoi marfa la raft. Iar marfa la raft - până şi simplii papuci - nu sunt doar pentru bărbaţi sau femei, ci se aşează după o anumita logica, pe tipuri (papuci sau botoşi), modele, culori, preţuri, separat, în funcţie de ceea ce caută clientul", şi-a exprimat experienţa practică o studentă din anul III.
Cristina Filip, Şef Departament Dezvoltare Resurse Umane la real,- Hypermarket România, a declarat: "Astfel de proiecte sunt, de fapt, acte de generozitate reciprocă, din care toată lumea are de câştigat, ceea ce ne încurajează să continuăm şi să extindem programul şi în perioada următoare. Ne-am bucurat mult să vedem mulţumirea studenţilor faţă de faptul că au luat contact cu un domeniu nou, că au intrat cu adevărat în interiorul unei organizaţii profesionale, că au învăţat în mod practic, nu doar din cărţi. Am încercat şi, credem noi, am şi reuşit, să le oferim şansa de a face parte dintr-o echipă dinamică, să le oferim informaţii utile şi să-i găzduim cu ospitalitate".