La un an şi câteva luni de la lansare, George, platforma digitală a BCR, are peste 5 milioane de utilizatori şi de anul viitor vor începe pregătirile pentru accesarea unor pieţe precum Croaţia şi Ungaria, a precizat, ieri, în cadrul unui eveniment, Marian Ignat, Head of Digital Banking, BCR.
Domnia sa a declarat: "Anul trecut, la sfârşitul lunii octombrie, am lansat George ca platformă digitală în România. Avem peste 5 milioane de utilizatori frecvenţi ai platformei şi de anul viitor ne vom pregăti să intrăm în ţări precum Croaţia şi Ungaria. (...) Scopul lui George este ca oamenii să acceseze cât mai simplu zona financiară fără bariere şi cât de transparent posibil. Suntem încă la început şi credem că mai putem face multe, deşi prin George oferim produsele de bază: cont curent, card, depozit, credit, asset management".
Potrivit Danei Dima, vicepreşedinte BCR, orice român poate intra, prin intermediul lui George, în relaţia cu banca într-un mod absolut digital.
Vicepreşedintele BCR a declarat, ieri: "Astăzi, putem vorbi de George ca despre o bancă digitală completă, singura din România. Este vorba despre un ecosistem financiar, relaţia cu o bancă se poate deschide 100% online, clienţii îşi pot deschide depozite şi conturi de economie, pot face plăţi prin George, îşi pot face credite, îşi pot emite singuri cardurile şi îşi pot face managementul cardurilor doar într-un telefon".
De anul trecut şi până în prezent, BCR a lansat 84 de funcţionalităţi noi ale lui George, atât pentru versiunile de mobil, cât şi pentru cea de web, a mai spus Marian Ignat, conform căruia numărul clienţilor care folosesc banca digitală a crescut, comparativ cu anul trecut cu peste 60%.
"A crescut foarte mult numărul clienţilor care utilizează banca digitală, dar s-a schimbat şi comportamentul lor. Anul trecut, jumătate dintre clienţii care accesau banca de la distanţă foloseau telefonul mobil în acest scop, iar astăzi ponderea lor a ajuns la 80%, iar George are o influenţă masivă în acest comportament. De asemenea, numărul de login-uri s-a dublat, de anul trecut şi până acum, iar astăzi sunt clienţi care activează circa 20 de login-uri pe lună, adică aproximativ o dată pe zi", a mai spus domnul Ignat.
Totodată, reprezentantul BCR a menţionat că George va acoperi toată gama de plăţi care există în piaţă sau la nivel european, urmând să fie lansate şi plăţile instant pentru George şi pentru versiunea de web, dar şi pentru aplicaţia de mobil.
Nu în ultimul rând, doamna Dima a precizat că platforma digitală George a avut o contribuţie la creşterea vânzărilor de produse digitale ale BCR, explicând: "Prin George, clienţii pot accesa produsele financiare în mod digital, iar acest lucru s-a făcut simţit pentru că am crescut în vânzările de produse digitale cu peste 76%. Consider că trebuie să recunoaştem că România poate face foarte mulţi paşi în zona digitală. În plus, tranzacţiile digitale au crescut cu 20% prin intermediul mediului digital oferit de George".
Trebuie să recunoaştem că România începe să semene cu ţările din Vest, acolo unde tehnologia simplifică viaţa, puţin mai mult decât statele din jur, a conchis vicepreşedintele BCR.