La două săptămâni de la demararea campaniei de finanţare pe platforma de crowdfunding şi investiţii Rōnin, start-up-ul românesc RepsMate a reuşit să obţină investiţii de peste 100.000 euro, suma minimă pe care o ţinteşte, conform unui comunicat de presă.
Potrivit sursei citate, compania care a dezvoltat o soluţie bazată pe tehnologia inteligenţei artificiale adresată în principal departamentelor de vânzări şi relaţii cu clienţii vizează ca, în cele peste 30 de zile care mai sunt până la finalizarea campaniei, să obţină finanţări în valoare de 350.000 euro. Totodată, campania desfăşurată de RepsMate pe platforma Rōnin reprezintă o oportunitate pentru cei care sunt în căutarea unor business-uri inovatoare în care să investească. Cu doar 100 de euro, orice persoană poate deveni investitor în start-up-ul deep tech RepsMate.
Platforma dezvoltată de companie se bazează pe tehnologia inteligenţei artificiale pentru a monitoriza, analiza, evalua şi optimiza automat 100% din conversaţiile telefonice si chat din call centere.
Soluţia gândită de RepsMate cuprinde un modul de recunoaştere vocală de mare acurateţe, precum şi unul de detectare a satisfactiei clientilor atât din text cât si din voce. Prin intermediul acestora, este interpretat şi analizat comportamentul agenţilor şi clienţilor, astfel managerii beneficiază în timp real de informaţii cu ajutorul cărora pot acţiona pe loc.
"Cu ajutorul platformei dezvoltate de Repsmate se salvează până la 80% din costurile de monitorizare a apelurilor. Totodată, soluţia noastră oferă o imagine de ansamblu foarte exactă şi rapoarte detaliate necesare pentru optimizarea interacţiunii agenţi/clienţi. Conform statisticilor, 32% dintre clienţi renunţă la serviciile unei firme dacă nu au fost mulţumiţi de interacţiune. Soluţia creată de noi şi care a câştigat deja încrederea unui procent important de investitori ajută la eficientizarea timpului de lucru, la creşterea productivităţii şi a încrederii agenţilor, implicit a gradului de mulţumire al clienţilor, precum şi la monitorizarea zonei de conformitate, securitate si GDPR", spune Alin Roşca, fondator şi CEO RepsMate.
Playerfy, o aplicaţie unică în România, dă startul campaniei de finanţare pe Ronin începând cu data de 01 august 2022. Start-up-ul vizează strângerea unei finanţări în valoare de 125.000 (suma minimă) până la 200.000 de euro pentru accelerarea dezvoltării companiei. Cu o competiţie de amploare deja organizată şi peste 800 de meciuri jucate, Playerfy este platforma care oferă iubitorilor de fotbal ocazia de a se întâlni şi de a organiza meciuri. Aplicaţia se adresează atât jucătorilor amatori de fotbal, cât şi managerilor de echipe. Prin intermediul Playerfy, toţi cei care vor să joace fotbal, dar nu au echipă îşi găsesc parteneri pe teren. Tot ce au de făcut este să-şi creeze un profil de jucător, să se conecteze cu alţi jucători şi să acorde calificative colegilor.
Cu Playerfy, managerii de joc găsesc un teren şi organizează meciul la data stabilită cu echipele. De asemenea, pot îmbunătăţi performanţele acestora prin analiza profilurilor jucătorilor şi invitarea celor mai buni în echipa.
"48% dintre fanii sportului rege practică fotbal - zilnic sau de 4, 5 ori pe săptămână, conform GfK. Avem în România peste 700.000 de persoane care iubesc să joace fotbal, de la jucătorii amatori, la cei profesionişti", spune Liviu Zorilă, unul dintre iniţiatorii aplicaţiei. "Playerfy răspunde nevoii concrete a acestora şi este un agregator al comunităţii fanilor fotbalului. Această comunitate va fi probabil şi principalul nostru investitor. Prin campania de finanţare de pe Ronin vrem să dezvoltăm şi să diversificăm funcţiile platformei, dar şi să ducem la nivelul superior ştacheta competiţională prin organizarea unei ligi oficiale de fotbal amator", mai spune Liviu Zorilă.