"Şcoala de bani", primul program online de educaţie financiară, implementat în 2009 de Banca Comercială Română (BCR) este proiectul cu care agenţia Rogalski Grigoriu a obţinut prima nominalizare la Cannes Lions, cea mai importantă competiţie a comunicării din lume, informează un comunicat remis redacţiei.
"Este pentru prima oară când numele nostru se aude la cea mai importantă competiţie a comunicării din lume. Pentru mine personal, această nominalizare reprezintă o confirmare a faptului că BCR este prima bancă din România care inovează la un nivel dincolo de standardele locale", a declarat Daniel Pana, Director Executiv, Direcţia Marketing BCR.
La rândul său, Simona Dan, CEO Rogalski Grigoriu, a declarat: "Într-un an de criză financiară, a crea un proiect care să se numere printre cele mai apreciate campanii de comunicare din lume este în sine o performanţă. Suntem onoraţi că Rogalski Grigoriu se numără printre nume grele ale comunicării anul acesta la Cannes."