Brandul de turism al României va fi lansat la Shanghai, joi, 29 iulie 2010, cu ocazia Zilei Naţionale a României la Expoziţia Mondială 2010. La eveniment vor participa ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, ministrul Afacerilor Externe, Teodor Bacoschi, şi legendele sportului românesc, Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi. Cu acest prilej va fi prezentat noul logo şi noul slogan sub care România va fi promovată ca destinaţie turistică în următorii ani, informează un comunicat remis redacţiei.
Din punct de vedere vizual, logoul sub care va fi promovată România este unul proaspăt, inspirat de unul dintre cele mai puternice simboluri ale poporului român şi în acord cu tendinţele mondiale de reorientare spre natură, descoperire, conservare.
Crearea şi promovarea brandului turistic al României, finanţate din fonduri europene, prin Programul Operaţional Regional, fac parte din categoria acţiunilor de promovare a potenţialului turistic al României, pentru care sunt alocaţi 75 milioane de euro până la finalul anului 2013.