Sales Partner anunţă ridicarea unei runde de investiţii de tip seed prin achiziţia unui pachet minoritar de către Fortech Investments, conform unui comunicat remis redacţiei. Sales Partner a ajuns, astfel, la o investiţie cumulată care depăşeşte 650.000 de euro. Soluţia IT integrată pentru piaţa auto, lansată în anul 2020, cu scopul de eficientiza procesele interne şi fluxul unităţilor de dealership, prin automatizarea întregului proces de vânzare este în plină ascensiune, ajungând la o performanţă solidă ce presupune dublarea cifrei de afaceri în prima jumătate a anului 2023 faţă de perioada similară a anului anterior.
Conform comunicatului, în momentul de faţă, volumul de vânzări Sales Partner a înregistrat o creştere semnificativă: mai mult de 10% din maşinile noi vândute în România se tranzacţioneză cu ajutorul Sales Partner, iar targetul este de a atinge un procent de 35% până la finalul anului 2025. Direcţiile de dezvoltare pentru atingerea acestui obiectiv vizează susţinerea partenerilor existenţi pentru obţinerea unei performanţe crescute, dar şi creşterea portofoliului de clienţi prin atragerea de noi dealeri în reţeaua Sales Partner. Inovaţia tehnologică, dezvoltarea parteneriatelor cu importatorii şi producătorii, extinderea API-urilor pentru servicii/acţiuni conexe şi îmbunătăţirea permanentă a platformei susţin aceşti piloni strategici pe care se bazează creşterea. Cu ajutorul investiţiei venită din partea Fortech Investments este vizată extinderea pe pieţe internaţionale, prin atragerea de parteneriate cu mari dealership-uri şi importatori din Europa, precum şi cu producători de vehicule.
"Interesul investitorilor pentru produsul nostru şi sprijinul oferit echivalează cu o recunoaştere a potenţialului Sales Partner care ne încurajează şi ne impulsionează. Ne bucurăm că pe lângă sprijinul Fortech Investments, business-ul Sales Partner şi-a dublat potenţialul, ceea ce ne permite să investim mai departe în această soluţie unică pentru industria auto. Totodată, ne bucurăm să vedem că un număr mare de clienţi sunt din ce în ce mai conştienţi de ceea ce înseamnă transformare digitală şi de impactul puternic pe care îl poate avea asupra afacerilor lor, iar în contextul schimbărilor economice actuale, companiile iau tot mai frecvent în calcul digitalizarea ca modalitate sigură de eficientizare a proceselor, pentru a economisi timp şi a avea un insight mai bun asupra afacerilor lor", a declarat Felicia Bârsan, cofondator Sales Partner.
"Sales Partner ne-a atras atenţia prin complexitatea produsului, posibilităţile de scalare şi integrare facilă, dar şi prin determinarea celor doi antreprenori din spatele acestui business şi a echipei pe care o coordonează. Ne-am alăturat rundei de investiţii cu încredere totală în potenţialul acestei soluţii inovatoare, la nivel regional şi nu numai. Vom susţine Sales Partner nu doar prin finanţare, ci şi prin expertiza noastră în acest domeniu competitiv şi extrem de dinamic", declară Valentin Filip, Managing Partner, Fortech Investments, fond privat de investiţii tip angel şi partener strategic pentru start-up-uri.
Sales Partner se mândreşte cu un portofoliu relevant de clienţi din România care au ales să devină parteneri, de la dealership-uri mari, multibrand & multilocation, până la dealeri mai mici, însumând un total de 45 de locaţii, cu peste 500 de utilizatori activi.
"Suntem încrezători că ne vom îndeplini obiectivele propuse pentru anul în curs şi pentru perioada următoare. Obiectivul nostru pentru 2023 este o creştere de peste 100% şi extinderea clienţilor pentru modulul de CRM Aftersales, dar şi dezvoltarea pe pieţe externe. În România ţintim cel puţin dublarea cotei de piaţă în următorii doi ani şi extinderea soluţiei CRM Aftersales", a completat Sorin Bârsan, cofondator Sales Partner.
Tehnologia evoluează mai rapid decât putem anticipa, de la maşini electrice până la AI, iar în contextul provocărilor aduse de contextul economic actual, soluţia Sales Partner ajută partenerii din industria automotive să ţină pasul în procesul de transformare digitală, prin tehnologii smart şi conectare permanentă la tendinţele pieţei şi nevoile lor reale. În ceea ce priveşte dezvoltarea de produse, Sales Partner plănuieşte extinderea API-urilor disponibile pentru clienţi, importatori şi producători, iar modul de comunicare a dealerilor cu clienţii va fi îmbunătăţit prin implementarea CRM-ului, alături de Portalul de client.
Echipa CEE Attorneys a asistat juridic parteneriatul dintre Sales Partner şi Fortech Investments.