Sameday deschide reţeaua easybox pentru trimiterile efectuate de persoanele fizice, prin lansarea noului serviciu SAMEDAY easyway. Acest serviciu se adresează şi celor care nu au un contract activ cu Sameday şi oferă o modalitate simplă de a trimite colete către orice destinaţie din ţară, prin intermediul reţelei easybox, conform unui comunicat de presă al companiei.
SAMEDAY easyway reprezintă un răspuns direct la nevoile în continuă schimbare ale consumatorilor şi aduce o soluţie simplă şi eficientă, gestionată cu ajutorul celor peste 3.900 de easybox-uri din România. Potrivit datelor companiei, 52% dintre consumatorii online sunt interesaţi de accesarea serviciilor de trimitere a coletelor. Cele mai importante aspecte urmărite de persoanele fizice interesate de trimiterea coletelor sunt: calitatea livrării, preţul serviciului şi modalitatea facilă de plasare a cererii de expediere şi predare a coletului.
Serviciul nu necesită imprimarea de etichete de către utilizatori, astfel că, după pregătirea coletului aceştia trebuie să se prezinte la orice easybox, să introducă sau să scaneze codul de deschidere şi să încarce coletul.
SAMEDAY easyway aduce o serie de avantaje clienţilor, cele mai importante fiind: libertatea de a trimite colete fără nevoia de etichete tipărite, în orice moment şi către orice destinaţie, beneficiind în continuare de avantajele reţelei extinse de easybox-uri; livrare locker to locker disponibilă 24 de ore din 24; uşurinţa de utilizare şi monitorizare în timp real prin aplicaţie sau pe site.
Noul serviciu a fost dezvoltat ca urmare a atractivităţii crescute easybox şi a nevoii de susţinere a creşterii segmentului de economie circulară. În intervalul ianuarie-septembrie 2023, volumul de colete livrate în easybox a atins 26 de milioane, o creştere de peste 40% faţă de aceeaşi perioadă din 2022.
La finalul anului 2018 Sameday instala primul easybox în România. În ultimii ani, compania a extins masiv reţeaua easybox, care a atins numai în România 3.910 lockere. În prezent, locuitorii oraşelor din România au la dispoziţie un easybox la o distanţă de 5-7 de mers pe jos. Acest lucru înseamnă că consumatorii pot trimite coletele lor în locaţii accesibile precum benzinării, supermarketuri sau centre rezidenţiale, în orice moment al zilei li se potriveşte.
"Cu lansarea noului serviciu am pus în mişcare o revoluţie în felul în care persoanele fizice trimit colete. «SAMEDAY easyway» este expresia angajamentului nostru de a face experienţa de trimitere a coletelor simplă, uşoară şi eficientă pentru fiecare client. Ne propunem să transformăm fiecare trimitere într-o călătorie fără griji şi promitem să continuăm să transformăm modul în care oamenii trimit şi primesc colete", a spus Lucian Baltaru, CEO Sameday Group.