Compania de curierat Sameday anunţă o creştere a cifrei de afaceri de 11% în primul trimestru al anului 2023, faţă de intervalul ianuarie-martie 2022.
Evoluţia pozitivă depăşeşte dinamica pieţei şi vine pe fondul investiţiilor constante în tehnologie, al ecosistemului de servicii accesibile magazinelor online şi al creşterii apetitului cumpărătorilor pentru livrarea la easybox.
Continuând trendul ultimilor ani, compania a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri în creştere cu 23% faţă de anul anterior care s-a ridicat la nivelul a 736 mil. lei în România, respectiv la 833 mil. lei la nivelul grupului. Pentru al optulea an consecutiv, compania românească de curierat înregistrează creştere de două cifre acifrei de afaceri ..
În 2022, întreg segmentul serviciilor de curierat a avut o evoluţie medie a cifrei de afaceri de aproximativ 7% comparativ cu anul anterior. Creştere triplă comparativ cu media pieţei înregistrată de Sameday şi rezultatele primului trimestru al lui 2023 consolidează statutul de compania de curierat cu cea mai mare dinamică de creştere din segmentul său de activitate. Cum peste 90% dintre livrările Sameday sunt generate de e-commerce, evoluţia pozitivă a companiei arată că un număr în creştere de magazine online apelează la serviciile curierului care a introdus livrarea la easybox în România.
"În 16 ani de activitate am investit constant în dezvoltarea unui ecosistem de livrare care facilitează creşterea magazinelor online şi impactează pozitiv experienţa clienţilor. Valoarea pe care o aducem magazinelor online prin servicii digitalizate de livrare, deschidere internaţională şi o experienţă de client îmbunătăţită constant creează un cerc virtuos. Astfel partenerii noştri se dezvoltă, iar Sameday evoluează odată cu ei. În 2022 am depăşit cu 84% rezultatele anului 2020, an de cotitură pentru Sameday, când am văzut o creştere de 142% a cifrei de afaceri. În ciuda contextului economic incert, premisele acestui an se arată a fi favorabile. Ca şi până acum ne propunem să abordăm cu agilitate şi curaj perioada următoare. Suntem deja o companie matură iar focusul nostru va rămâne consolidarea operaţiunilor din ţară şi din regiune şi optimizarea serviciilor oferite magazinelor online şi consumatorilor" declară Lucian Baltaru, CEO Sameday Group.