"Global Trade International", firmă de import şi distribuţie, a adus pe piaţă săpunurile Harrogate Sulphur, produse de lux pe bază de sulf, destinate şi recomandate în special pentru îngrijirea pielii. Gama, poziţionată în segmentul premium, cuprinde patru variante de produs: Original (ambalaj galben, aromă puternică şi proaspătă), Grădina englezească (ambalaj verde, aromă florală), Izvor de primăvară (ambalaj albastru, aromă revigorantă şi răcoritoare) şi Trandafir victorian (ambalaj roşu, aromă senzuală).
Preţurile recomandate de vînzare sînt de 40.000 lei pentru varianta de 50g şi 60.000 lei pentru varianta de 100g.
"Produsele noastre, care conţin 5% sulf de origine naturală, sînt unice pe piaţa românească şi credem că vor fi foarte bine primite de consumatori", spune Andreea Dinu, administrator la Global Trade International. Aceste săpunuri vin în completarea produselor cosmetice de îngrijire zilnică şi se adresează persoanelor cu venituri cel puţin medii, active şi care acordă importanţă îngrijirii tenului.
"Harrogate Sulphur" este recomandat şi ca adjuvant în cazul unor afecţiuni dermatologice, cum sunt acneea, sindromul seboreic, eczemele, psoriazis, scabia şi mătreaţa.
Global Trade International este importator unic pe piaţa autohtonă a produselor companiei "Harrogate Sulphur Soap", specializată în fabricarea de săpunuri pe bază de sulf natural, provenit din izvoarele bogate în sulf din oraşul Harrogate, izvoare cunoscute încă din epoca Victoriană.
"Harrogate Sulphur Soap" va mări portofoliul, în cursul acestui an, cu o serie nouă de produse, tot pe bază de sulf, între care se numără şampon, gel şi creme. În prezent, 70% din cifra de afaceri a companiei este realizată din exporturi către ţări ca Thailanda şi Taiwan. Săpunurile "Harrogate" au fost introduse pe piaţă în Anglia, în magazine ca Saga, My Weekly, People Friends şi au avut rezultate deosebite în cazurile persoanelor cu probleme dermatologice, în special ale celor care sufereau de psoriazis.