Volumul vânzărilor de carburanţi ale benzinăriilor "MOL" în Româ-nia a scăzut, anul trecut, cu 2% faţă de 2009, dar cota de piaţă s-a majorat la peste 11%, potrivit datelor publicate ieri de grupul ungar. Scăderea uşoară a volumului vânzărilor a reflectat în principal numărul mai mic al staţiilor de benzină şi cererea redusă din piaţă, informează Mediafax. Volumul vânzărilor prin intermediul cardurilor de flotă a coborât cu 7% comparativ cu 2009, continuând să fie afectat de recesiunea economică.
În schimb, veniturile magazinelor din benzinăriile MOL în România, calculate în lei, au urcat anul trecut cu aproximativ 5%, depăşind performanţele pieţei de retail. La sfârşitul anului trecut, MOL opera în România 126 de benzinării.
La nivel internaţional, veniturile nete din vânzări ale grupului MOL au crescut cu 28%, de la 16 miliarde dolari la 20,64 miliarde dolari. Profitul net al grupului a avansat cu 3%, de la 470 milioane dolari la 484 milioane dolari.