Secom® Healthcare va investi şi în 2023 peste jumătate de milion de euro în reţeaua proprie de retail, pentru a fi mai aproape de oamenii care îşi doresc un stil de viaţă sănătos şi pentru a-i susţine cu un portofoliu integrat de produse şi servicii superioare, conform unui comunicat de presă al companiei.
Potrivit sursei citate, Secom a deschis recent o noua locaţie în Promenada Mall din Craiova, iar în noiembrie va mai lansa alte două locaţii în Bucureşti şi Constanţa, Secom® Retail ajungând la 17 locaţii până la finalul anului. Dincolo de extinderea reţelei de magazine la nivel naţional, Secom® Retail va introduce în portofoliu noi produse şi servicii, iar în acest sens o parte din investiţiile planificate pentru 2023 sunt direcţionate şi către dezvoltarea capabilităţilor echipei de consultanţi.
În prezent, Secom® ofera consumatorilor din magazinele sale două mari avantaje: acces la întreg portofoliul de peste 700 de produse premium, de la suplimente alimentare avansate, ceaiuri, alimente funcţionale, la produse ecologice de îngrijire personală şi cosmetice naturale, dar şi acces gratuit la servicii de consultanţă în fitoterapia ştiinţifică, oferite de specialişti cu experienţă în domeniul medical. Cei 53 de consultanţi din reţeaua de retail Secom® sunt absolvenţi ai facultăţii de farmacie sau biologie ori au activat ca farmacişti sau asistenţi medicali. Aceştia dispun de expertiza necesară pentru a oferi recomandări avizate şi documentate, astfel încât consumatorii Secom® să poată alege informat produsele cele mai potrivite nevoilor lor.
"Magazinele reprezintă pentru noi mai mult decât un spaţiu comercial, sunt o platformă educaţională şi de relaţionare cu consumatorii noştri, care ne ajută să ducem mai departe misiunea Secom de a îmbunătăţi calitatea vieţii oamenilor. De aceea, este extrem de important ca, dincolo de portofoliul extins de sute de produse premium, să oferim vizitatorilor din magazinele noastre şi parteneri avizaţi de discuţie, empatici şi deschişi să îi sprijine în călătoria lor spre un stil de viaţă mai sănătos. În ultimii 10 ani, în magazinele Secom® am oferit peste 175.000 de ore de consultanţă. Vom continua acest demers educativ şi vom transforma treptat magazinele Secom în Wellbeing Stores, în care vom oferi un portofoliu integrat de produse şi servicii superioare pentru o viaţă echilibrată " spune Radu Ciurba, Business-Unit-Director Secom® Retail.
Până în septembrie 2023, Secom® Retail a înregistrat o creştere de aproape 70% a vânzărilor online de pe e-shop-ul secom.ro, iar vânzările din magazinele fizice au crescut cu circa 25%. Evoluţia a fost determinată de investiţiile susţinute în optimizarea campaniilor de marketing digital, a noului program de loializare Secom Club lansat în aprilie şi, nu în ultimul rând, de diversificarea portofoliului. De asemenea, parteneriatele de promovare încheiate cu Bringo/Carrefour, Glovo, bonapp.eco, Fan Courier, Edenred, radio Guerrilla au contribuit semnficativ la creşterea notorietăţii Secom® Retail şi implicit a bazei de clienţi.