Cei 56.000 de selleri care vând pe Marketplace-ul regional eMAG, în România, Bulgaria şi Ungaria au înregistrat anul trecut cu 23% mai multe comenzi faţă de anul precedent. Această creştere a fost susţinută de programele pe care eMAG le-a dezvoltat în ultimii trei ani marcaţi de investiţii care s-au ridicat la 251 milioane de lei pentru susţinerea antreprenoriatului. Doar în ultimul an ponderea produselor vândute de către selleri pe platforma eMAG a ajuns la peste 60% în toate cele trei ţări.
Datele au fost prezentate astăzi în cadrul Sellers' Day 2024, eveniment regional hibrid dedicat antreprenorilor care vând pe eMAG Marketplace, la care au luat parte peste 1.300 de selleri din Sud-Estul Europei.
"De oriunde ar activa, toţi sellerii de pe platforma eMAG Marketplace beneficiază de acelaşi pachet menit să le asigure o creştere sustenabilă: programul cross-border, Fulfilment by eMAG, Genius, lansat de curând în Bulgaria şi Ungaria sau programul Ads. Prin intermediul acestor programe uşor de accesat ei pot ajunge la clienţii din cele trei ţări mai uşor, fără a fi nevoiţi să facă investiţiile pe care deschiderea de teritorii noi o presupune", a spus Stejara Pircan, Senior VP eMAG România, Bulgaria şi Ungaria.
Sellerii care vând cross-border, vânzări suplimentare de 37%
Sellerii de pe eMAG Marketplace care au vândut anul trecut într-o altă ţară decât cea de origine prin intermediul programului cross-border au adus pe platformă peste 10,1 milioane de oferte, dublu faţă de anul precedent. Programul cross-border le-a adus sellerilor de pe platformă vânzări suplimentare de 37%. Din programul cross-border fac parte 12.000 de sellerii români.
Fulfilment by eMAG a adus vânzări cu 71% mai mari pentru sellerii din program
Programul Fulfilment by eMAG a atras în ultimul an 3500 de selleri care beneficiază şi de livrări internaţionale din România către Bulgaria şi Ungaria, iar volumul de produse pe care l-au vândut prin program a fost cu 71% mai mare faţă de anul precedent.
Sellerii cu produse în Genius, conversie de două ori mai mare
Lansat de curând în Bulgaria şi Ungaria, Genius, programul cu livrare gratuită şi oferte exclusive reprezintă un vector de creştere pentru selleri care îl folosesc. Astfel anul trecut au atras o conversie de două ori mai mare pentru produsele listate în Genius.
eMAG Ads, de 2,5 ori mai multe produse anul trecut faţă de 2022
eMAG Ads, programul prin care sellerii îşi cresc numărul vizitelor pe pagina de produs şi, implicit, conversia, a atras anul trecut de 2,5 mai multe produse faţă de 2022. Totodată traficul pentru produsele promovate prin Ads a fost cu 39% mai mare.