Lanţul francez de distribuţie Carrefour SA a încheiat un parteneriat cu start-up-ul spaniol Glovo, în baza căruia le va fruniza clienţilor din patru ţări un serviciu de livrări în 30 de minute, şapte zile pe săptămână, conform Reuters.
Acordul vine în contextul competiţiei cu rivali precum gigantul american Amazon.
Acest serviciu va acoperi patru ţări - Franţa, Spania, Italia şi Argentina - şi va fi lansat cel mai târziu la începutul lunii octombrie. Clienţii vor avea astfel oportunitatea să-şi cumpere alimente online într-un mod simplu, rapid şi practic, potrivit anunţului făcut ieri de Carrefour. Acest parteneriat se va adăuga unui serviciu de livrări expres care este disponibil deja pe aplicaţia mobilă a Carrefour în Franţa.
"Prin acest parteneriat, Glovo şi Carrefour vor oferi un serviciu de livrare la domiciliu în 30 de minute, care este complementar ofertelor noastre E-commerce", a declarat Amelie Oudea-Castera, directorul diviziei E-commerce din cadrul Carrefour, adăugând: "Acest parteneriat marchează o nouă etapă în ambiţia Carrefour de a deveni lider în domeniul de e-commerce alimentar".
Livrările de alimente vor fi disponibile într-o primă fază în oraşele Paris, Sevilia, Valencia, Milano, Roma şi Buenos Aires.
Înfiinţat în anul 2015, start-up-ul spaniol Glovo este specializat în livrarea, în mai puţin de o oră, a cumpărăturilor alimentare, a meselor, produselor farmaceutice sau a cadourilor. Societatea este prezentă în 26 de ţări şi peste 186 de oraşe. Glovo, care are drept concurenţă platformele Uber Eats şi Deliveroo, a informat în aprilie că a obţinut 150 de milioane de euro - finanţări noi.
Glovo a avut pierderi de 90 de milioane de euro din operaţiuni în 2018, conform datelor Delivery Hero, unul dintre acţionarii companiei.