Directorul executiv al grupului auto Volkswagen a descris situaţia acestei companii etalon pentru economia germană drept "alarmantă", la câteva zile după anunţarea unui program de reduceri de costuri şi de închidere a unor uzine chiar în Germania primit cu indignare de angajaţi, informează Agerpres.
Directorul executiv al Volkswagen, Oliver Blume, a menţionat că se impun schimbări radicale pentru a asigura supravieţuirea acestui mare producător din industria auto. În timp ce vânzările de autovehicule sunt în scădere în Europa, noi concurenţi din Asia pătrund pe piaţa europeană. "Plăcinta s-a micşorat şi avem mai mulţi oaspeţi la masă", a ilustrat Oliver Blume evoluţia pieţei auto europene.
Industria auto europeană se confruntă cu provocări fără precedent, "iar conjunctura economică s-a înrăutăţit din nou, mai ales pentru marca Volkswagen", a insistat directorul executiv. Cu toate acestea, a promis el, Volkswagen nu va renunţa la producţia din Germania. "Suntem ferm angajaţi faţă de Germania ca locaţie (de producţie), întrucât Volkswagen a modelat generaţii întregi. Avem angajaţi ai căror bunici au lucrat la Volkswagen. Vreau ca nepoţii lor să poată lucra şi ei aici", a asigurat Oliver Blume.
Grupul Volkswagen nu a închis niciodată o uzină în Germania şi ultima dată când a lichidat o unitate de producţie în afara acestei ţări a fost în anul 1988. Însă vânzările sub aşteptări au determinat managementul companiei să examineze reforme ample, cu reduceri de costuri şi posibile închideri de fabrici chiar în Germania, în timp ce sindicatele ameninţă cu acţiuni de protest.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 09.09.2024, 13:45)
Cand pe germani ii trage “curentul”, hOrban e gripat de-a binelea:-)…cand incep nemtii sa inchida fabricile auto ICE in hungaristan sa vedeti atunci “ce mai vaiet, ce mai vuiet” vine din Buda…pesta:-)…Iar “descopera” honvedul, gazul “ieftin” din mujicia:-)…Din 2010 v-a spus Musk ca asta urmeaza si l-ati luat la misto…acum mancati motoare termice si gaz “ieftin” de la mujici:-)
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 10.09.2024, 01:45)
Cred ca nu vezi padurea din cauza copacilor.
Problemele VW, si Volvo, si altii ,care stau la rind la declaratii de presa, vin tocmai din tintele nerealsite de renuntare la motoarele termice.
Adica si VW, si Volvo, si altii (Tesla nu e cazul) vor redescoperi roata rotunda: motoarele termice mai au viata, Adica le vor produce inca (minim) 20 de ani dupa targetul politicianist fixat pentru 2030.
Sa ne auzim sanatosi in 2050/
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 10.09.2024, 07:56)
Pot sa mai produca motoare termica 1000 de ani de acum inaine...intrebarea este cine le mai cumpara:-). Cine a condus o masina electrica nu se mai intoarce la ICE veac:-)
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 09.09.2024, 16:25)
Să mai taie ce din profituri.
Construiesc mașini de plastic, sub orice critică la fiabilitate.
Înșelătorii cu emisiile, etc.
2.1. mai zi cate ceva de rau (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.09.2024, 20:55)
Hai cu stirile proaste, sa scada ... acuma e 96 EUR, poate scade la 80 macar .... sa putem lua ieftin ...