"Skoda Auto" AS, divizia cehă a companiei auto germane "Volkswagen" AG, vrea să-şi extindă producţia în China, Rusia şi India, astfel încât să-şi atingă obiectivul stabilit pe termen mediu: 1.000.000 de autoturisme vândute. Compania urmăreşte să-şi majoreze de mai bine de două ori producţia realizată în exterior, în 2008, faţă de anul trecut, afirmă directorul executiv al diviziei, Reinhard Jung.
Vânzările "Skoda Auto" au crescut cu 17,8% în primele două luni ale lui 2008, la 105.179 de vehicule, a precizat Reinhard Jung. Pe întregul an, conducerea companiei din Republica Cehă aşteaptă să vândă 700.000 de unităţi, faţă de 630.032 în 2007. Cifra vânzărilor companiei a fost de 221,03 miliarde de coroane (13,7 miliarde de dolari) în 2007, faţă de 189,82 miliarde în 2006. Profitul net al "Skoda Auto" a crescut la 15,89 miliarde de coroane, de la 10,88 miliarde. Profitul operaţional al companiei a ajuns la 19,8 miliarde de coroane, de la 14,6 miliarde în 2006.