Mondelēz International anunţă noi informaţii cu privire la legătura dintre gustări, dragoste şi conexiune, în cadrul celui de-al şaselea raport anual State of Snacking, conform unui comunicat trasmis redacţiei.
Acesta este un studiu global privind tendinţele de consum, care analizează modul în care consumatorii iau decizii în ceea ce priveşte gustările.
Rezultatele sondajului arată că 71% dintre consumatorii globali sunt de acord că împărţirea gustărilor cu alte persoane reprezintă un limbaj al dragostei.
Dezvoltat în parteneriat cu The Harris Poll, sondajul State of Snacking urmăreşte atitudinile şi comportamentele legate de gustări în rândul a mii de consumatori din 12 ţări.
Rezultatele ultimei ediţii a sondajului arată că, din ce în ce mai mult, gustările sunt o modalitate pentru oameni de a-şi exprima dragostea faţă de ceilalţi, precum şi faţă de ei înşişi.
• Gustarea este iubire: Dragostea se exprimă în multe feluri, uneori prin simpla bucurie de a împărţi o gustare. 71% dintre consumatorii globali sunt de acord că "să împart gustările cu alţii este limbajul meu de iubire" - o creştere de 8% faţă de 2023. Acest număr este chiar mai mare în rândul respondenţilor din generaţia Millennials şi Gen Z.
• Gustarea este o modalitate de conectare: Consumatorii se concentrează din ce în ce mai mult pe legătura pe care o oferă gustările, 64% dintre aceştia optând în mod constant pentru gustări pentru a se conecta cu alţii (cu 8% mai mult decât anul trecut). 93% sunt de acord că pot găsi întotdeauna o gustare potrivită pentru a o împărţi cu alte persoane.
• Arată-ţi puţină dragoste: Generaţiile mai tinere sunt mai predispuse să vadă gustările ca formă de grijă faţă de propria persoană. Generaţiile Z şi Millennials sunt mult mai înclinate să aleagă gustări pentru a-şi îmbunătăţi starea de spirit, pentru a găsi confort şi pentru a gestiona stresul.
"Mâncarea a avut dintotdeauna puterea de a aduce oamenii împreună şi de a crea un sentiment de conexiune", a declarat Melissa Davies, Senior Manager, Global Insights & Trendspotting la Mondelēz International.
"Pe măsură ce consumatorii acordă tot mai multă importanţă momentelor de răsfăţ, ei fac şi un efort conştient pentru a împărtăşi această bucurie cu ceilalţi", mai adaugă aceasta în comunicat.