Comentariile dumneavoastră vor conta în articolul care va relata rezultatul alegerilor de pe site-ul Bursa.
Sondajul Ziarului BURSA
Redacţia BURSA
Ziarul BURSA #Politică / 7 noiembrie 2014
Redacţia BURSA
Ziarul BURSA #Politică / 7 noiembrie 2014
Comentariile dumneavoastră vor conta în articolul care va relata rezultatul alegerilor de pe site-ul Bursa.
Politică /A.B. - 22 decembrie, 16:51
Politică /A.B. - 22 decembrie, 15:00
Politică /A.B. - 22 decembrie, 14:40
Politică /A.B. - 22 decembrie, 14:30
Politică /A.B. - 22 decembrie, 14:01
Politică /A.B. - 22 decembrie, 13:39
Internaţional /A.B. - 22 decembrie, 17:25
Internaţional /A.B. - 22 decembrie, 16:16
Internaţional /A.B. - 22 decembrie, 15:30
Internaţional /A.B. - 22 decembrie, 15:08
Miscellanea /SABIN S. BRANDIBURU - 22 decembrie, 13:22
Piaţa de Capital /Andrei Iacomi - 20 decembrie
Politică /George Marinescu - 20 decembrie
Internaţional /Emilia Olescu - 20 decembrie
Editorial /Cornel Codiţă - 20 decembrie
Politică /George Marinescu - 20 decembrie
Euro | 4.9764 |
Dolar SUA | 4.7908 |
Franc elveţian | 5.3538 |
Liră sterlină | 5.9910 |
Gram de aur | 401.4137 |
convertor valutar
»=Piaţa de Capital /A.V. - 20 decembrie
Piaţa de Capital /A.I. - 20 decembrie
Piaţa de Capital /A.V. - 19 decembrie
Piaţa de Capital /A.I. - 18 decembrie
George Marinescu
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.11.2014, 01:29)
In mod normal, un vot pe internet il va da pe Iohannis castigator, dar alegerile vor fi castigate de Ponta.
Fieful lui Ponta, ruralul, foloseste internetul foarte slab.
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de adi în data de 07.11.2014, 10:43)
mai ales situl ziarului bursa...
1.2. ai dreptate (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de Virgil Bestea în data de 08.11.2014, 09:18)
se pare ca citesc numai The Economist, Ziarul Financiar, Handelsblatt, Wirtschaftsblatt, samd
1.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Gil în data de 08.11.2014, 10:06)
Cei care sunt cu Ponta scot in evidenta ceea ce are negativ Iohanis si invers? Este constructiv pentru viitorul tarii? Noi suntem pe margine iar ei sunt in teren. Ii felicit pe amandoi pentru ca au curajul ca au intrat in aceasta competitie! Ne urmareste slogarnul multilaterali dezvoltati. Toti ne dam cu parere chiar daca nu suntem specialisti. In ultimii ani avem un numar mare de copii care au terminat numai 8 clase si au plecat in tarile occidentale unde stau in coada societatii. Toti sa fim buni in meseria pentru care ne-am pregatit. Voi vota doar cu unul din candidati dar recunosc ca amandoi sunt candidati foarte buni pentru functia de presedinte.
1.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de RELIGIA în data de 08.11.2014, 16:26)
PRESEDINTELE ROMANIEI TREBUIE SA FIE DE RELIGIE ORTODOXA. Regele a fost Catolic si a trecut la religia Ortodoxa pentru ca asa prevedea constitutia din acea perioada. Nu cred ca stramosii nostri au fost inculti. Asa ca Iohanis te faci ortodox si te votam.
1.5. Ppresedinte laic (răspuns la opinia nr. 1.4)
(mesaj trimis de Ionel în data de 08.11.2014, 19:40)
Presedintele unei tari modern trebuie sa fie NONRELIGIOS ! Doar asa avem sanse sa scapam de ineptiile celor care va cer sa credeti in draci impielitati, in oameni care umbla pe apa, in vraji si duhuri ,in rugaciuni si pupat scheleti (moaste). Trezitiva oameni buni si nu mai indoctrinati copiii cu prostii
1.6. Presedintele trebuie sa actioneze in mod ORTHODOX (răspuns la opinia nr. 1.5)
(mesaj trimis de Virgil Bestea în data de 08.11.2014, 21:59)
iar acest lucru poate fi probat analizand activitatile celor 2 candidati. Cum vad domniile lor problema Oltchim? Ar avea cumva curajul sa faca o emisiune in incinta acestui concern pentru a afla cum se traieste acolo si ce pot sa faca pentru acest colectiv minunat? Daca da atunci sunt in masura sa conduca si o tara daca pot avea solutii pentru 10.000 de persoane luand in considerare si familiile dumnealor!
1.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.3)
(mesaj trimis de DOBRICA în data de 09.11.2014, 11:40)
Subscriu.
1.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 10.11.2014, 13:27)
Pentru cine nu stie, ortodox provine din cuvintele grecesti orthos = drept si doxa = parere/opinie. Altfel spus "gandire ortodoxa" poate sa insemne si gandire dreapta, corecta. BOR are gandire dreapta/corecta cand se implica in activitatile politice ? Sau cand isi construieste catedrala neamului care este ca un fel de "chip de lut"
1.9. mare eroare (răspuns la opinia nr. 1.3)
(mesaj trimis de Pishku în data de 10.11.2014, 13:29)
Cum poti sa consideri ca fiind bine pregatit pt presedintie, (presedinte pentru toti romanii!) un om care impiedica votul celor din strainatate si care minte de ingheata apele?
1.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 11.11.2014, 00:13)
presedintele nu trebuie sa fie deloc ortodox. democratiile lumii nu au presedinti ortodocsi. cu exceptia grecilor sa zicem. usor cu religia si politica ca nu e compatibile
1.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 11.11.2014, 08:27)
hei,trezeate te,traim in secolul 21
1.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 11.11.2014, 08:28)
iar esti smeker
1.13. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 11.11.2014, 12:05)
cand vei da un necaz ,pe cine chemi in ajutor?Dumnezeu nu va rabda mult!
1.14. Povesti (răspuns la opinia nr. 1.4)
(mesaj trimis de Tdrdrg în data de 11.11.2014, 14:49)
Cata vreme religia nu este stipulata in Constitutie ca un criteriu de eligibilitate in functia de presedinte, aceasta este o falsa problema.
Partea inconsecventa a acestei pacaleli este ca deobicei pseudoproblema este atacata de persoane care nici macar nu stiu pe unde este biserica...Aia a lor, ortodoxa... N-au mai trecut pe acolo de vreo 20 de ani de pe vremea cand Ion Iliescu, mentorul lui Ponta isi facea cruce ba cu stanga ba cu dreapta dupa cum avea mana libera... Va mai aduceti aminte?
Iar acum criptocomunistii aflati la Guvernare sunt mai ortodocsi decat Arsenie Boca! Se rasuceste Stalin in mormant! Ce farisei!!
1.15. CONSTITUTIA (răspuns la opinia nr. 1.4)
(mesaj trimis de Ana în data de 12.11.2014, 10:57)
"PRESEDINTELE ROMANIEI TREBUIE SA FIE DE RELIGIE ORTODOXA. Regele a fost Catolic si a trecut la religia Ortodoxa pentru ca asa prevedea constitutia din acea perioada"
CONSTITUTIA ACTUALA nu prevede obligativitatea de a fi ortodox. E o dovada de civilizatie sa nu judeci oamenii dupa religie. La cate mizerii face Biserica ortodoxa, mi-e cam rusine ca sunt ortodoxa. Isus nu a vorbit despre ortodoxism.
1.16. chip de lut suntem fiecare (răspuns la opinia nr. 1.8)
(mesaj trimis de dan în data de 12.11.2014, 12:48)
In primul rand si evreii si ortodocsii ar trebui sa judece drept nu dupa religie. Pentru sectrantii care sunt niste extremisti e usor sa spuna ca o catedrala e chip de lut sau un alt obiect, dar daca se uita in curtea lor... Astea le spun nu din punct de vedere religios ci drep, daca va folositi de 3 cuvinte citate dintr-o carte (citata de mari psihologi, filosofi, etc in nenumarate randuri si chiar de Einstein, a carui carti daca le deschideti faceti infart voi extremistilor cu 50 de citate intelese penibil) cu muuulte pagini ca sa judecati o intreaga omenire sau o parte din ea (depinde cum si pe unde o luati) e la fel cum vorbesc astia doi candidati despre ceva ce au auzit si au interpretat fara sa aibe vreo idee despre ce vorbesc. Personal as iesi in strada sa-mi spun parerea ca vreau sa se repete alegerile cu alti candidati in afara de astia 14 de au fost, dar decat sa fiu filmat si batjocorit, nu am decat sa am incredere in unul din ei. Si din punct de vedere religios: O secta darama bisericile noastre la propriu in schimb noi le sfintim pe ale lor abandonate si le folosim, nu ne intereseaza ca este lucrul facut de om cat timp duhul este acolo. Alta varsa sange in biserici ca stie ca nu avem voie sa facem slujba cand se varsa sange. Alta isi omoara sau abandoneaza oamenii care incearca sa plece de la ei, deci incalca drepturile omului fortandu-i sa stea. Altele sunt interzise in diverse state ale lumii pt extremism. Alta are conducator pe loctiitorul dumnezeului lor (la ce mai e nevoie de dumnezeu daca aveti loctiitor?) probabil nici de presedinte nu aveti nevoie ca il conduce altul din umbra.
1.17. Privilegiul de a fi OM (răspuns la opinia nr. 1.13)
(mesaj trimis de Ionel în data de 13.11.2014, 06:46)
PRIETENE, UN EVENTUAL DUMNEZEU, PE CARE DIN PACATE NU AVEM MIJLOACE SA-L DEFINIM IN MODUL CLASIC, DAR CARE IN NICI UN CAZ NU POATE FI ASA CUM AIURITOR IL DEFINESC BIBLIA SI ORICARE ALTE RELIGII, TE-A FACUT APARENT CEA MAI PUTERNICA FIINTA DIN UNIVERSUL CUNOSCUT. CE AJUTOR MAI CERI SAU MAI ASTEPTI DE LA EL? FOLOSESTE-TI MINTEA SI EXPERIENTA PENTRU A REZOLVA SAU DEPASI PROBLEMELE , FII RECUNOSCATOR CA ESTI OM SI FII FERICIT DOAR CHIAR SI PENTRU ACEST PRIVILEGIU.
In rest, am putea vota cu Iohanis doar pentru a contracara o prea multa putere pt PSD
1.18. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.4)
(mesaj trimis de LOGICA în data de 13.11.2014, 17:28)
SA STII CA ASTA E REGULA DE BAZA PENTRU ALEGERI. Voteaza-l pe Ponta ca e ortodox. Nu conteaza ca a omorat un om si ca si-ar vinde si mama pentru putere, important e ca e ortodox. Asa ca esti prost/proasta.
1.19. Ponta Baronilor (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de robert în data de 13.11.2014, 19:17)
Votantii lui Ponta din mediu rural, nu folosesc internetul. Ei folosesc autobuzul
1.20. nimeni nu este responsabil pentru credinta altora (răspuns la opinia nr. 1.8)
(mesaj trimis de Virgil Bestea în data de 13.11.2014, 22:18)
de aceea nu pot sa va raspund. Uitati-va in sufletul dumneavoastra si daca puteti spune ca sunteti orthodox atunci faceti-o.
1.21. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.11.2014, 23:16)
...de ce stimabil "religia" doar ortodoxii platesc impozite la statul roman????!!...aici este vorba de CARACTER si credinta TRAITA nu ca Ponta la a 2a casatorie, Tariceanu la 3-4a si altii...biserica Ortodoxa spune: ce a unit Dzeu, omul sa nu desparta!!!!
1.22. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.11.2014, 10:53)
apreciez mai mult discuttile la obiect cu documentul in fata decat sloganurile d-lui iohanis ,ca vom face ,vom rasturna tara ,oricine poate sa spuna sloganuri,mai cu seama cel care nu e pregatit
1.23. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.11.2014, 12:35)
In primul rand ar trebui sa inveti a scrie !!!
Probabil ai facut gimnaziul la seral...
1.24. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.8)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.11.2014, 10:19)
Toti cei care cred in Iisus Cristos sunt crestini.Nu fac nici o deosebire intre a fi ortodox sau de alta credinta crestina.
1.25. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.19)
(mesaj trimis de Kostas în data de 16.11.2014, 10:27)
Sa fie clar, ponta nu crede in nimic, crede doar in minciunile lui. Un neispravit crescut in cultul bolsevicului iliescu si al puscariasului nastase, ce poate sa fie ?
2. Inca nu s-a transat
(mesaj trimis de Internelu în data de 07.11.2014, 08:06)
Voturile pe net nu au corelatie majora cu toata populatia internetului, ci mai ales cu acea parte a sa care acceseaza astfel de site-uri.
2.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.11.2014, 09:03)
...dar, pina una-alta, voturile internetului nu au nici o corelatie cu populatia care nu foloseste internetul...
3. fără titlu
(mesaj trimis de Pishku în data de 07.11.2014, 08:49)
Internetul este, acum, singura mass media unde gasesti si pro si contra. Cu conditia sa vrei sa citesti/afli, evident. Lectura atenta aduce multe clarificari. Eu am reusit sa pun pe ganduri 3 pensionari relatandu-le ce am aflat de pe net.
3.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de ion în data de 08.11.2014, 14:39)
Pro si contra cui? Nu e clar ca daca Iohanis castiga Ponta e primul ministru inca doi ani iar Iohanis o privighetoare ragusita la Cotroceni. Cei care vorbesc de schimbare se insala.
3.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de Pishku în data de 10.11.2014, 13:36)
"pro si contra" = in general, opinii diverse,.. nu neaparat ref la alegerile din coltul nostru de lume. De ex. la A3 sau la RomaniaTV nu incap opinii contra lui PONTA. Pe net gasesti. Corecta observatia, prim-ministrul va continua sa fie de la PSD (ramane de vazut daca va ramane Ponta) situatie in care este de preferat ca Presedintele sa fie din partea dreapta, nu tot de la PSD. Nu v-a ajuns carmuirea "insorita" a lui Iliescu?
4. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.11.2014, 09:19)
In zona rurala si in segmentul de populatie de peste 40 ani (rural) o importanta majora o are recomandarea (directa sau indirecta) facuta de preoti...iar biseria a declarat ca-l sprijina pe Ponta.
4.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.11.2014, 09:43)
Clerul Ortodox +Magari
5. fără titlu
(mesaj trimis de Batranelul în data de 07.11.2014, 09:47)
Daca tineretul Romaniei, caruia ii apartine viitorul, se va trezi din amortire si va merge la vot, victoria lui Iohannis este sigura; daca nu , tineretul nostrunu va avea decat o singura variant:sa-si caute de lucru prin strainataturi.
5.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.11.2014, 09:56)
De ce?
Iohannis are mintea inceata si este adevarat ca e mai mult un lucru decit o persoana.
E vai de noi, in oricare varianta.
5.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.11.2014, 09:58)
Din doua rele, pe care o preferi?
5.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.11.2014, 10:02)
Care este alternativa la moarte?
5.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.11.2014, 10:26)
Preventia, asigurarea, rugaciunea seara de seara si votul dat cui trebuie/merita.
5.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.11.2014, 10:27)
Vrei sa spui ca este un lucru bine facut?
5.6. avantajul "lucrului" (răspuns la opinia nr. 5.1)
(mesaj trimis de Fa Doino în data de 07.11.2014, 11:17)
Barem lucrul nu te minte!
Avem de ales intre un lucru bine facut si un roman prost facut.
5.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.11.2014, 11:25)
Da, Iohannis, rugaciunea din clipa mortii.
Ponta, moartea inevitabila.
Votez!
5.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.11.2014, 11:43)
Ponta e suspectat ca ucigas sau complice la crima: Iohannis e suspectat ca a vindut copii sa fie facuti bucati, pentru organe.
Alege raul cel mai mic!
5.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.11.2014, 11:47)
Te minte chiar din slogan.
Intreaba-i pe sibieni cum si cit minte Iohannis, diferenta fata de Ponta este doar caracterul local al minciunii.
5.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de Pishku în data de 07.11.2014, 12:32)
Tineretul s-a trezit deja - cred eu. Ce facem cu pensionarii" care pur si simplu nu vor (nu pot?) sa vada ce este in spatele telenovelelor de la A3 sau RomTV?
5.11. tineretul si diaspora (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de vasile în data de 07.11.2014, 13:34)
Da asa este si sunt convins ca si alegatorii din diaspora au un cuvant de spus.
5.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.10)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.11.2014, 14:43)
Le acordati un pic de rabdare, de incredere si le spuneti: mosule/bunico, lumea se schimba , haideti si voi s-o schimbam in aceea a lucrului bine facut.
Sa aveti o alegere buna.
5.13. ok (răspuns la opinia nr. 5.12)
(mesaj trimis de Pishku în data de 10.11.2014, 13:39)
ok, merita incercat. Eu nu am reusit dar sunt optimist.
5.14. prostie fara margini (răspuns la opinia nr. 5.8)
(mesaj trimis de Sararu în data de 11.11.2014, 02:08)
Cum poti spune ca Johannis a vandut copii pentru ai face bucati? Nici un American sau Canadian nu ar face asemenea crima, in timp ce ponta al vostru a "sinucis" procurorul Panait. Ponta m-a ucis a fost ultima vorba a tanarului Panait. Asta este CRIMINALUL pe care voi tot criminali il adorati si il vreti presedinte. Ponta la puscarie.Johannis PRESEDINTE.
6. sondajul
(mesaj trimis de rinicerul în data de 07.11.2014, 10:50)
Multi timpiti mai sunt pe lumea asta.Cu Ponta sunteti cu unul mai multi.Ce o sa mai plingeti peste 5 ani daca-l votati pe Ponta.E dreptul vostru pe care nu vi-l contesta nimeni dar o sa regretati.Nu vedeti ba-i timpitilor cit este de infantil?
6.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.11.2014, 11:18)
Vedem "ba-i" !
Tocmai ne aratasi inca unul, pe tine, "ba-i", dar tu votezi cu Iohannis, ceea ce inseamna ca nu conteaza cu cine votezi, timpitu-i tot timpit.
7. intrebare
(mesaj trimis de Pishku în data de 07.11.2014, 12:26)
Aseara, Lavinia SANDRU l-a "provocat" pe candidatul IK cam asa : daca nu veniti la noi in platou pentru pt dezbaterea propusa de PV, nici noi nu vom veni la dezbaterea de la IPP, vom da o stire dar nu mai mult". Mai poate fi aceasta televiziune numita "de stiri"? Ce parere au "anonimii" care au postat pe aceasta lista de discutii? Ca sa fiu mai clar, SL a incalcat una sau doua din regulile de baza in jurnalism.
7.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.11.2014, 12:56)
Nu exista jurnalism la Antene. Prin urmare, functionarii postului de televiziune nu se pot abate de la normele jurnalismului, deoarece executa altceva.
7.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de MIHAI în data de 07.11.2014, 13:09)
Iohannis este un scamator prin ceea ce a facut si face(si a se vedea cum I-a subtilizat partidul lui Antonescu.) Un proverb spune:cine se aseamana se aduna.Ori Iohannis s- a adunat cu P.D.L.-ul Sa amitesc ispravile guvernului Boc-Basescu.1.A furat pensile timp de 16 luni(la1000 ron in loc de14 ron s-a platit55.0 ron 2.A marit T.V.A-ul de la 19 la24% 3.A impozitat dobanzile cu16% 4.A impozitat tranzactiile laBursa cu16%
7.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.2)
(mesaj trimis de vasile în data de 07.11.2014, 13:43)
C-am bati CAMPI d-le Mihai. Antonescu l-a promovat pe Iohanis. Si tot la initiativa lui sa facut fuziunea PDL -PNL Iar acum sa-l p[ui pe Iohanis ca a taiat pensiile .... ma faci sa cred ca iesti pe dinafara de tot.
7.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.1)
(mesaj trimis de Pishku în data de 07.11.2014, 13:53)
La nivel de < conversatie la o bere>, sunt de acord cu tine si imi place ideea. Suntem insa in perioada electorala si A3 este un "furnizor" care trebuie sa respecte anumite reguli care, sunt scrise nu doar vorbite. Daca s-ar declara televiziune tabloida cred ca nu ar mai fi atatea discutii. Numai ca A3 se declara televiziune de stiri. Gresesc cumva?
7.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.1)
(mesaj trimis de Pishku în data de 07.11.2014, 13:54)
La nivel de < conversatie la o bere>, sunt de acord cu tine si imi place ideea. Suntem insa in perioada electorala si A3 este un "furnizor" care trebuie sa respecte anumite reguli care, sunt scrise nu doar vorbite. Daca s-ar declara televiziune tabloida cred ca nu ar mai fi atatea discutii. Numai ca A3 se declara televiziune de stiri. Gresesc cumva?
7.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 10.11.2014, 01:26)
Nu exista "reguli de ocazie", in jurnalism.
Faci jurnalism sau faci propaganda.
In ultimul caz, nu poti fi, concomitent si propagandist si jurnalist, esti doar propagandist.
Antenele sint oficine de propaganda prin televiziune.
Folosirea televiziunii nu este definitorie pentru jurnalism, iar ceea ce fac Antenele nu poate fi confundat cu "jurnalismul militant", nu are nici o legatura cu "curajul".
7.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.2)
(mesaj trimis de victor în data de 12.11.2014, 22:20)
cind boc a taiat salariile si a marit tva-ul , sincer, nici eu nu am fost de acord. acum peste ani imi dau seama ca nu a avut incotro la vremea respectiva. una din masurile corecte evocate la vremea respectiva era marirea gradului de colectare, care dupa ani de atunci a ramas si pe vremea lui ponta o utopie.
asa ca trageti concluziile de riguoare.
8. fără titlu
(mesaj trimis de gogu în data de 07.11.2014, 13:25)
A vota cu Iohanis inseamna ca accept ca Vasile Blaga sa devina primul ministru al Romaniei. Vasile Blaga a fost in guvernul lui Boc cand Presedintele Basescu anunta taierile si atacurile la adresa celor mai vulnerabili. Multi vorbesc de schimbare oare despre ce schimbare este vorba nu cumva sa ne intoarcem la ceea ce a fost in urma cu doi ani?
8.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.11.2014, 13:41)
A vota cu Ponta inseamna sa ne intoarcem cu 2015 ani, in perioada precrestina.
8.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de MIHAI în data de 07.11.2014, 13:46)
Pensile au fost furate si nu micsorate cum o tine "langa "si P.S.D-ul .Este adevarat ca Ponta le-a inapoiat (tot in 16 luni) Daca acesti bani stateau 32 de luni la Banca la o dobanda de7-8%(cat era atunci dobanda,)cati bani apierdut un cuplu de pensionari cu pensia de 1000 ron fiecare? Bani care conteaza.
8.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de vasile în data de 07.11.2014, 13:49)
Gogule draga trebuia sa fii atent la conferinta de presa avuta la Cluj. Cand a dat clar de inteles ca toata clasa politica trebuie CURATATA,deci retine CURATATA de corupti si neaveniti. Nu putea iti dai seama sa-l nominalizeze pe unul sau altul deoarece are nevoie si el de voturi. Ponta insa sa DESCALIFICAT de tot ,...si cu Diaconescu si cu Vadim si cu UDMR sicu...si cu Sa dezbracat complect de caracter... pe care defapt nici nu-l are.
8.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.3)
(mesaj trimis de MIHAI în data de 07.11.2014, 13:59)
Vadim are multe defecte ,dar este un om cult .Spre deosebire de multi dintre voi stie pe dinafara poezia lui EMINESCU-DOINA
8.5. vadim (răspuns la opinia nr. 8.4)
(mesaj trimis de Pishku în data de 07.11.2014, 14:08)
Cult? Da, asa se pare. Numai ca degeaba e cult daca in pofida cunostintelor acumulate nu a reusit sa isi corecteze defectele. Faptul ca stie respectiva poezie nu l-a impiedicat sa fie oportunist
8.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.1)
(mesaj trimis de gogu în data de 07.11.2014, 16:45)
Am avut zece ani presedinte de dreapta o ducem mai bine? Am fost in SUA si cand ma intrebau cum e in Romania raspundeam ca Presedintele are un frate care a fost filmat cand spunea ca la el au ajuns doar 250.000 de Euro. Trebuie sa stim ca intr-o tara ca SUA 250.000 euro chiar e o suma imensa pe care nu o poti muta dintr-un loc in altul cu punga. Asa ca urmeaza Victor Ponta.
8.7. Cultul si proasta (răspuns la opinia nr. 8.5)
(mesaj trimis de incult în data de 07.11.2014, 23:25)
In instanta, judecatorul o intreaba pe parata:este adevarat ca ai injurat-o si lovit-o pe reclamanta?
Da, domnule judecator dar va rog sa aveti in vedere ca ea a fost cea care a inceput; m-a facut culta iar eu atata I-am raspuns: culta esti tu cu mata.
8.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 08.11.2014, 10:37)
Cult sau ocult? ganditi-va bine.
8.9. multumesc (răspuns la opinia nr. 8.7)
(mesaj trimis de Pishku în data de 10.11.2014, 13:42)
E super gluma. Thnx again
8.10. ai dreptate (răspuns la opinia nr. 8.6)
(mesaj trimis de Gabriel în data de 14.11.2014, 11:57)
Numai ca fratele presedintelui este la puscarie, in schimb foarte multi USD-isti nu sunt. Cred ca aici este problema.
9. economia "prefera" "dreapta"
(mesaj trimis de Pishku în data de 07.11.2014, 14:01)
Din "harta termica" a ciclurilor de afaceri din Romania, harta realizata de BNR, reiese ca economia prefera guvernari de dreapta. Pensiile vin din economia functionala, nu din pomenile electorale. Pomenile elctorale de acum vor fi platite de noi toti, chiar din ianuarie 2015, indiferent de cine va fi la guvernare.
9.1. lipsa de comentarii elocventa (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de Pishku în data de 07.11.2014, 21:58)
Observ ca nimeni nu a avut nimic de comentat la harta BNR. Lipsa acestor comentarii spune multe. Mi-ar fi placut sa vad aici si opiniile unor antreprenori.
10. Klaus Iohannis presedinte
(mesaj trimis de Bogdan Dutu în data de 07.11.2014, 14:12)
Da il votez deoarece alianta ACL este mai viabila pentru Romania.Eu cred in Klaus Iohannis si Catalin Predoiu.Sa dam schimbarea si sa facem Romania o tara prospera si mai ales aderarea Romaniei la Schengen cu Klaus Iohannis presedinte
11. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.11.2014, 15:32)
Dl Iohannis ne sfideaza prin superficialitate si lipsa de pregatire. E jenant pentru un profesor sa se prezinte asa in fata electoratului. Asa se prezenta si la catedra?
11.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11)
(mesaj trimis de MIHAI în data de 07.11.2014, 15:46)
Suntem prea pretentiosi E totusi un profesor de liceu Nu stiu ca un elev pregatit de Iohannis sa fi ajuns printre laureatii olimpiadei de fizica , faza pe tara.Si dupa cum stiti a fugit demult de la catedra.
11.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.11.2014, 15:49)
Cu ce pregatire te-a impresionat Ponta?!?
Ala-i profesor, dar Ponta ce e? Stie ceva?
Nu se stie nici macar daca si-a dat Bac-ul!?!
11.3. argumentati va rog (răspuns la opinia nr. 11)
(mesaj trimis de Pishku în data de 07.11.2014, 21:56)
Superficialitate? Argumentati va rog. Lipsa de pregatire? Argumentati va rog. Pe de alta parte, dl PV a demonstrat ca este bine pregatit la spus minciuni si la abureli.
11.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.2)
(mesaj trimis de Epigon în data de 07.11.2014, 23:28)
Cum cu ce? este specialistul copy-paste!
12. In ton cu mesajele
(mesaj trimis de Dan în data de 07.11.2014, 17:22)
Ca sa raman in aceeasi linie a argumentatiei din comentariile celor care il ataca pe "neamt", va intreb pe voi, romani mandri:: Cum naiba sa votati cu Mr. Pirt?
12.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 12)
(mesaj trimis de Pishku în data de 07.11.2014, 22:00)
Subscriu
13. avem nevoie de un profesor de fizica.Urgent!
(mesaj trimis de Virgil Bestea în data de 08.11.2014, 01:06)
si va spun de ce. Intr-un letopiset vestit scrie ca 1miliard de metri cubi sunt echivalenti cu cu 35,314 miliarde picioare cubate in Romania si 34,779 in Kazahstan. Va rog frumos o clarificare.Va multumesc.
13.1. Felicitari ziarul Bursa, sondajul este pertinent (răspuns la opinia nr. 13)
(mesaj trimis de Virgil Bestea în data de 08.11.2014, 09:16)
astazi cand m-am gandit sa vad care este scorul am fost placut impresionat sa observ ca si eu mi-am spus parerea. "Mulţumim pentru votul dumneavoastră.
( De la acest IP s-a votat pe data de 08.11.2014. )". Well done, liebe Freunde :-),merci beaucoup
13.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 08.11.2014, 10:52)
liebe Freunde, esti hot? votezi de mai multe ori?.
13.3. sunt doar un simplu BOU :-) (răspuns la opinia nr. 13.2)
(mesaj trimis de Virgil Bestea în data de 08.11.2014, 19:26)
de aceea nu are cum sa-mi treaca prin minte acest lucru. Spre deosebire de tine. De asemenea ziarul Bursa te atentioneaza ca ai votat de pe respectivul calculator, ceea ce este foarte bine. Propun sa se instaleze camere video la sectiile de votare si sa se treaca ora la care a votat fiecare persoana intr-o coloana suplimentara in tabelul in care isi pun semnatura alegatorii. Astfel se va putea foarte usor depista ca o persoana sa nu voteze o data in tara de exemplu si a doua oara in strainatate. Esti de acord cu mine domnule Cinstea Intruchipata?
14. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 08.11.2014, 10:36)
Bursa! este gresit pus Sa aflam cine va fi presedintele Romaniei!; daca ferasca Sfantul, va fi invers decat ne arata "pronosticul" ce o sa intelegem/zicem? Bursa ne-a pacalit?
Puteati pune, de exemplu: Pe cine si-ar dori cititorii Bursa ca presedinte al Romaniei! este alta mancare de peste.
Cine, cum poate verifica daca ceea ce ne apare in fata este real?
15. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 08.11.2014, 10:44)
Bursa, afisati-ne si cate voturi au fost exprimate, nu-i totuna sa aflu ca raportul este de 15/85% din 30 de voturi exprimate sau din 30.000 voturi exprimate.
Sper ca sunteti de accord, nu?.
Multumesc si sa fie asa cum ne afisati.
16. fără titlu
(mesaj trimis de Pishku în data de 08.11.2014, 14:00)
MAE nu deschide sectii de votare noi in strainatate cu toate ca legal este ok si i s-a solicitat asta in mod public. Considerati ca grupul PSD & Co, raspunzator pt situatia scandaloasa (ilegala?) a voturilor din strainatate, va avea interes sa manifeste o atitudine echilibrata fatza de mediul de afaceri?
17. Sondajul nu este obiectiv si relevant
(mesaj trimis de Traian în data de 08.11.2014, 19:42)
Un sondaj obiectiv ar trebui sa prezinte si numarul votantilor la acest sondaj si mai ales cati vizitatori unici au fost pe site-ul Bursa de la inceputul sondajului.
Acest site eu nu-l accesez decat rar sau foarte rar deoarece nu este cel mai bun in domeniu.
In plus nu toate articolele sunt obiective, asa cum si acest sondaj pe internet doreste sa induca in eroare publicul cititor, putin de altfel fata de alte site-uri.
Sunt ortodox si imi doresc un ortodox care sa nu minta natiunea cu falsuri privind detinerea de imobile si care fata de armata tarii nu are respect. Stiu acestea ca sunt din Sibiu si cunosc bine pe unul din candidati. Asa ca di8n doua reke aleg unul mai putin rau..
17.1. propunere (răspuns la opinia nr. 17)
(mesaj trimis de Pishku în data de 08.11.2014, 21:15)
Traian, te rog sa itzi intrebi parintii cum se traia inante de 1989. Si dupa asta mai vorbim. Acest sit nu e cel mai bun in care domeniu? Si daca esti ortodox aevarat, ce parere ai despre afacerile BOR si despre amestecul in politica?
17.2. Relevant doar pentru BOI (răspuns la opinia nr. 17)
(mesaj trimis de Obiectiv în data de 09.11.2014, 11:39)
Corect vezi postarea de la 15.
Vezi ca-l superi pe Bestea! si el se da ortodox, simplu BOU caruia n-are cum sa-i treaca prin minte... (afirmatia ii apartine) si care votand de mai multe ori (de, era un cantec ...da bou-i bou, n-ai ce sa-i faci....) ne spune ca ziarul Bursa te atentioneaza ca ai votat de pe respectivul calculator, ceea ce este foarte bine.... " numai ca si eu am votat dar pe mine ziarul nu ma mai atentioneaza ca as fi votat , asa ca "pupatul pe Make" este f vizibil.
BOYS, BOYS......
17.3. de unde ai dedus ca as fi ortodox? (răspuns la opinia nr. 17.2)
(mesaj trimis de Virgil Bestea în data de 09.11.2014, 12:26)
" si el se da ortodox, simplu BOU caruia n-are cum sa-i treaca prin minte.."E adevarat ca nu e bine sa te uiti in ochii unui BOU care trage la jug".Pe de alta parte cine fura azi un OU maine va fura un BOU. Ce noroc au domnii candidati datorita faptului ca nu mi-am dorit sa le fac concurenta. Cu sloganul meu DACA ESTI UN BOU VOTEAZA-MA SI NE VOM CERE OUALE INAPOI atasat programului de tara ZAPADA INOCENTEI NOASTRE puteam deja sa incep programul de reindustrializare in biroul din Dealul Cotrocenilor, IEPURASUL MEU SCUMP. I pup You :-)
17.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 17.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 10.11.2014, 01:35)
Postari false!
Am incercat sa votez a doua oara.
Nu se poate!
18. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 09.11.2014, 11:09)
Prolog:
Daca tinerii voteaza,
Sigur Ponta esueaza!.
Epilog:sau PO(A)NTA
Tineretul a votat
Si Ponta a esuat!
19. Remember
(mesaj trimis de anonim în data de 09.11.2014, 15:05)
In prezentarea cartii sale DE CE ESTE ROMANIA ALTFEL? , Lucian Boia ne aduce aminte de exclamatia lui Titu Maiorescu la 1886 "In laturi"; nici distinsul Boia, nici Maiorescu sau altcineva de atunci incoace nu ne-a lamurit bine daca era vorba despre un indemn scarba spre troaca porcilor sau de "dati-va la o parte miseilor".
Pe oricare am lua-o de buna, indemnul se potriveste foarte bine si acum, asa ca: In laturi! lasati sa vina altii.
Sau o alta, a lui Jebeleanu:
In laturi, spini, venin, in laturi!...
20. fără titlu
(mesaj trimis de roman din romania în data de 09.11.2014, 23:00)
Ma bucur ca cei din rural nu folosec internetul... asa cun se foloseste in urban. Ma bucur ca ei voteaza cu sufletul de romana....nu sunt manipulati ca cei de la oras. S-a vazut in wekend-ul acesta. Vai de noi. Va e frica? De ce va e fica? De trecut sau de viitor! Ma uit la ei si inreb. Eu prefer cu un trecut prin care am trecut decat un viitor nesigur...mai departe alege tu, romane.
20.1. intre domnul Isarescu si Basescu (răspuns la opinia nr. 20)
(mesaj trimis de Virgil Bestea în data de 09.11.2014, 23:25)
pe cei ai alege draga Roman din Romania?Dar intre Mobius si Basescu.Sau intre Roiss si Basescu.Si nu in cele din urma intre Treichl si Basescu. Doar bazandu-va pe ce ati spus adica
" un trecut prin care am trecut decat un viitor nesigur...mai departe alege tu, romane"...
20.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 20)
(mesaj trimis de Pishku în data de 10.11.2014, 08:58)
Doamna, suntetii intr-o profunda eroare. Ne-utilizarea internetului inseamna inapoiere plus vulnerabilitate in fata televiziunilor manipulatoare. Preferati trecutul... pot deduce ca v-a fost bine inainte de 1989 ceea ce spune suficient.
20.3. ca bruta imi este bine in orice perioada :-) (răspuns la opinia nr. 20.2)
(mesaj trimis de Virgil Bestea în data de 10.11.2014, 09:39)
de aceea e bine sa stim ce au facut unii si altii.Raspunsul dvs. este extraordinar si o sa va spun de ce :-)Va urez o zi buna si multi pupici :-)
20.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 20.2)
(mesaj trimis de roman din romania în data de 10.11.2014, 21:13)
De ce 1989 si nu 2004 dl Pishku? 89 este istorie....alba, neagra, cum vrei. Pentru generatia tanara sa vb despre 89,poate la istoria de gimnaziu. Prefer trecutul pana in 2004... nu 1998 ca sa intelegi la ce m-am referit. Comentarii sunt multe, chiat foarte multe.
20.5. OK (răspuns la opinia nr. 20.4)
(mesaj trimis de Pishku în data de 11.11.2014, 09:12)
De acord.
20.6. Gresit (răspuns la opinia nr. 20)
(mesaj trimis de Tddrg în data de 11.11.2014, 14:57)
Bildung is Freiheit. Probabil ca sloganul trecut pe frontispiciul Sturm und Drang-ului nu va spune nimic....
Sa va explic eu: Cu cat te informezi din mai multe surse cu atat ai sanse mai mici sa fi manipulat. Iar Internetul este una din surse...Hopa! Dar vad ca folositi internetul ca sa aberati pe aici.... Inseamna ca sunteti manipulat?
21. GARANTAT 100%
(mesaj trimis de MAFALDA în data de 10.11.2014, 08:35)
IESE IOHANNIS!
22. Ce se petrece in Moldova?
(mesaj trimis de Pishku în data de 10.11.2014, 09:05)
Cum se face ca partidele de dreapta nu au prea miscat in Moldova? Singurele manifestari mai acatarii a fost la Iasi. Suceava nu mai este PDL-ista? Piatra Neamt? Focsani? Bacau? Unde sunt PNL, PDL, Forta civica, Noua Republica?
23. Romania lucida voteaza Iohannis
(mesaj trimis de Theodor în data de 10.11.2014, 09:43)
Ramane de vazut daca votul acestor cetateni conteaza mai mult decat cel al turistilor electorali,care se plimba nestingheriti de acesti cetateni lucizi.
23.1. acord plus corectie (răspuns la opinia nr. 23)
(mesaj trimis de Pishku în data de 10.11.2014, 13:18)
Ai dreptate dar te rog sa adaugi la "turisti" si "prostimea", adik pe aceia care voteaza in favoarea lui Ponta pentru ca nu ii duce mintea sa gandeasca singuri
23.2. Toti am fost prosti,odata (răspuns la opinia nr. 23.1)
(mesaj trimis de Theodor în data de 11.11.2014, 09:30)
Dumneata ce faci ca sa-i destepti?
23.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 23.2)
(mesaj trimis de Pishku în data de 16.11.2014, 11:38)
Nimic deosebit : vorbesc (explic) si scriu
24. PONTA&BORZA FURA DE LA HIDROELECTRICA
(mesaj trimis de PONTA&BORZA FURA DE LA HIDROELECTRICA în data de 10.11.2014, 13:00)
Catre,
GUVERNUL ROMANIEI
In atentia Domnului Prim Ministru Victor-Viorel Ponta
Spre stiinta
DEPARTAMENTULUI PENTRU ENERGIE
In atentia domnului Ministru Razvan–Eugen Nicolescu
Subsemnatul /a .............................. ........, domiciliat/a in .............................. ..........................., CNP .............................. , prin prezenta formulez urmatoarea:
PLANGERE
solicitandu-va declansarea unui control prin intermediul CORPULUI DE CONTROL AL PRIMULUI MINISTRU, la SC HIDROELECTRICA SA si tragerea la raspundere disciplinara a reprezentantilor Statului Roman in cadrul Adunarii Generale a Actionarilor SC HIDROELECTRICA SA si in cadrul celorlalte organe de conducere ale societatii :
- privind modul in care au ales sa gestioneze fondurile societatii in perioada insolventei, neincluzand in evidentele contabile creantele datorate in prezent celor peste 400 de persoane disponibilizate in lunile iunie - iulie 2013, inseland Statul Roman cu privire la situatia financiara a societatii pentru 2014.
- privind refuzul nejustificat de a achita salalariile compensatorii pentru cei peste 400 de disponibilizati in lunile iunie-iulie 2013, desi judecatorul sindicat a decis plata acestor salarii prin sentintele pronuntate in dosarele nr. 9125/3/2014, 9007/3/2014 si 9337/3/2014 aflate pe rolul TRIBUNALULUI BUCURESTI, cauzand prejudicii societatii prin majorarea valorii creantelor ca urmare a aplicarii dobanzilor si inflatiei.
Mentionez ca mai mult de 90% din persoanele disponibilizate nu mai au in prezent dosare pe rol privind nulitatea deciziei de concediere, incadrandu-se astfel in conditia impusa de judecatorul sindic pentru plata salariilor compensatorii.
Prin hotararea TRIBUNALULUI BUCURESTI – SECTIA A VII A CIVILA, pronuntata in dosarul 22456/3/2012, s-a admis cererea debitoarei SC HIDROELECTRICA SA de declansare a procedurii de insolventa. Initial, in luna iunie 2013, Tribunalul Bucuresti a decis iesirea societatii din insolventa, insa prin decizia din 25.02.2014 luata de CURTEA DE APEL BUCURESTI in dosarul nr. 22456/3/2012, s-a dispus casarea in totalitate a hotararii, societatea ramanand astfel din insolventa.
In anul 2013, la nivelul societatii, au avut loc 3 valuri de concedieri colective, invocandu-se necesitatea scaderii costurilor societatii.
Subsemnatul am fost salariat al SC HIDROELECTRICA SA, concediat prin decizia administratorului judiciar BORZA REMUS.
Cu toate ca in contractul colectiv de munca de la nivelul societatii, se prevede imperativ obligatia angajatorului de a achita salariatilor disponibilizati, salarii compensatorii, administratorul judiciar a refuzat sa dea curs acestei obligatii contractuale imperative.
Astfel, art. 4.110 din CCM impune la desfacerea contractului individual de munca, obligatia unitatii de a plati salariatului un ajutor de concediere în raport cu vechimea în “Hidroelectrica” SA . Este evident ca fata de dispozitiile Contractului Colectiv de Munca si tinand cont de art. 41 al. 5 din Constitutia Romaniei care garanteaza forta obligatorie a conventiilor colective (Dreptul la negocieri colective in materie de munca si caracterul obligatoriu al conventiilor colective sunt garantate.”), fostul angajator, avea obligatia de a achita drepturile salariale compensatorii cuvenite persoanelor concediate.
Desi judecatorul sindic a dispus plata salariilor compensatorii la data de 1 octombrie 2014 pronuntand 3 hotarari prin care este recunoscut dreptul, SC HIDROELECTRICA SA refuza in continuare sa plateasca.
Aceasta atitudine a administratorului judiciar, a fost acceptata de catre reprezentantii Statului Roman in cadrul organelor de conducere ale societatii, acestia neavand nimic de obiectat fata de abuzul asupra fostilor salariati. O asemenea situatie este ilegala, in conditiile in care dreptul este recunoscut si de judecatorul sindic.
Evident Statul Roman prin reprezentantii sai, nu poate gira un asemenea comportament contrat legii si dispozitiilor instantei de judecata.
Trebuie mentionat faptul ca, in conformitate cu legea insolventei, creantele salariale se platesc cu prioritate. Cu toate acestea, administratorul judiciar alege sa plateasca alti creditori, ignorand cu buna stiinta prevederile legii care il oblige sa achite mai intai drepturile celor concediati.
Situatia este cu atat mai abuziva cu cat orice intarziere a platii acestor drepturi va genera pe viitor sume importante din reactualizarea cu indicele de inflatie si dobanzi.
Se produce astfel in patrimoniul HIDROELECTRICA – ce gestioneaza bani publici – un imens prejudiciu, desi aceasta se afla déjà in insolventa. Plata sumelor provenite din inflatie si din dobanzi, va determina o scadere a profitului societatii si astfel va afecta direct dreptul Statului Roman asupra dividendelor.
Va solicit sa dispuneti o ancheta asupra modului de gestiune a fondurilor societatii, cu atat mai mult cu cat in evidentele financiare ale acesteia nu este evidentiata, pentru anul 2014, creanta certa lichida si exigibila aferenta salariilor compensatorii, astfel incat Statul Roman este inselat prin prezentarea unei situatii financiare false. Prin aceasta administratorul judiciar urmareste sa isi creasca onorariul de succes care este aferent profitului inregistrat in contabilitate, in conditiile in care nu mentioneaza si aceasta valoare a creantelor datorate salariatilor, creanta care este scadenta in prezent.
Semnatura,
24.1. glumesti? (răspuns la opinia nr. 24)
(mesaj trimis de Pishku în data de 10.11.2014, 13:16)
Dl. Borza a ajuns la H cu ok de la guvernul Ponta si tu ceri dreptate de la corpul de control al lui Ponta, corp de control acuzat de atitudine de politie politica? Plus ca este f posibil ca dl. Borza sa aiba ca sarcina nedeclarata pregatirea H pentru vanzare!
24.2. SA NE TERZIM ROMANI! (răspuns la opinia nr. 24.1)
(mesaj trimis de MAXIMUS în data de 11.11.2014, 13:57)
Poate ne ajuta Dumnezeu. Nu cel al Preafericitului, care si-a pus Soborul in slujba lui Ponta! SACRILEGIU!?!?! Ce mizerabili jurnalistii de la RTV si ANTENA 3, in slujba lui PONTA: mai abitir decat basistii, ca pe vremea lui nea NICU. Sa le fie rusine.
25. 17- 83
(mesaj trimis de CCC în data de 11.11.2014, 14:56)
83% din max. 10 % din alegatori,
nu cred ca este real desi mi-as dori
26. Sa va fie rusine Bursa
(mesaj trimis de Nupreafericitul în data de 11.11.2014, 17:44)
De ce ne pacaliti cu : Sa aflam cine va fi presedintele Romaniei!
Am deschis dar n-am aflat, mai tare m-am incurcat....
26.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 26)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.11.2014, 10:29)
Te cunosc, tu esti ala care si-a dus masina la service, cind s-a terminat benzina din rezervor.
Esti dus cu pluta, dar si tu ai dreptul la vot.
27. Incaodata s-o facem lata....
(mesaj trimis de Insistentul în data de 11.11.2014, 17:48)
Prolog:
Daca tinerii voteaza,
Sigur Ponta esueaza!.
Epilog:sau PO(A)NTA
Tineretul a votat
Si Ponta a esuat!
28. Cu cine sa votezi?
(mesaj trimis de Ion în data de 11.11.2014, 18:41)
Nu-mi place nici unul Nu am incredere in niciunul Si ma deranjeaza ca polemica este ca la mahala. Se arunca afirmatii, dar nu se justifica afirmatiile Este valabil ptr ambele parti. Asta dovedeste ca alegatorii sunt dispetuiti "" nu trebuuie sa stei preamulte cu explicatii logice " Trebuie sa urle afirmatia a celui care ii convine.
Clar este ca nu-mi convine ca cei din strainatate sa decida viitorul presedinte cum a fost la a2 lea mandat a lui Basescu.
Atunci nu s-a facut o analiza logica de modul cum a fost posibil sa voteze la Paris atat de multi la o medie (daca mi-a aduc aminte bine ,ce scria presa, la 30 sec/un vot. cine este interesat de aceasta campaniue cu voturile diasporei E clar ca cineva este interesat. Sau poate ca sa ne dezbine in continuare.
28.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 28)
(mesaj trimis de Pishku în data de 12.11.2014, 09:26)
Spuneti-ne si noua de ce nu va convine ca romanii din strainatate sa incline balanta in favoarea unuia dintre candidati? De exemplu mie nu imi convine ca in Romania balanta este inclinata de persoane cumparate cu un kil de ulei. Cat priveste votul de la Paris ... cred nu a fost nici o frauda, ca "frauda" de la Paris este o falsa problema, o abureala.
28.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 28)
(mesaj trimis de Vanatorul în data de 14.11.2014, 09:53)
Este o afirmatie gresita. Nu romanii din strainatate au inclinat balanta pentru ca NU DOAR EI au votat cu basescu (dealtfel sunt convins ca nici macar nu au votat cu basescu) ci noi, TOTI romanii am determinat acel rezultat, prin voturile noastre si prin prezenta sau absenta noastra la vot. Astfel de afirmatii acuzatoare si dezbinatoare nu sunt fondate. La fel de bine se poate spune ca votantii din judetul X sau Y, unde basescu a avut majoritatea, au decis presedintele. Astfel de afirmatii, cum ca diaspora, sau ardelenii, sau moldovenii etc. au decis presedintele sunt contraproductive si deplasate. NOI toti, prin atitudinea noastra, am decis si vom decide presedintii. Rezultatul este consecinta actiunilor noastre insumate si nu doar a unui alegator sau a unui grup de alegatori! Nimeni nu este mai vinovat sau mai breaz decat altul pentru ca a votat intr-un fel sau altul sau pentru ca nu a votat atat timp cat votul este rezultatul perceptiilor, analizelor si deciziilor respectivului si nu reprezinta o actiune determinata sau impusa de o terta parte. Punct. Iar daca dorim rezultate mai bune la alegeri, avem nevoie de perceptii/intelegeri si analize mai bune care nu pot proveni decat dintr-o educatie mai buna capabila sa dezvolte gandirea logica, analitica si sa stimuleze cunoasterea. O maimuta va pune stampila in dreptunghiul care ii va stimula mai mult simturile (in principal cel vizual). Einstein va pune stampila dupa o analiza a candidatilor si a impactului fiecaruia asupra evolutiei viitoare a societatii. Intre aceste extreme suntem noi, votantii.
29. Pentru romanii de buna credinta
(mesaj trimis de Un mandru ca sunt roman în data de 11.11.2014, 19:41)
Romani, lasati Po(a)nta,
Votati sasul, votati "as"-ul!
30. Predictie
(mesaj trimis de Oracolul în data de 12.11.2014, 10:35)
Io hann is klose!
Vreti sa va traduc?
30.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 30)
(mesaj trimis de MIHAI în data de 12.11.2014, 11:24)
In urma prestatiei de la Realitatea ,Iohannis ,nici la catedra n-ar mai trebui primit.
31. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 12.11.2014, 13:13)
nu mi-am putut inchipui ca iohannis este atat de slab politic si intellectual.
este cu mult sub clasa medie.
ar fi cazul sa se dea batut.
daca mai adaugam si matrapazlacurile facute este o rusine de neamt
nm
32. Gresit dle Anonim
(mesaj trimis de Akademik în data de 12.11.2014, 15:18)
Am premiul Academiei Romane pentru informatica si folosesc internetul de cand abia aparuse posibilitatea accesului in Romania (1997-98) si totusi il voi vota pe Ponta. Se cheama ca sunt prost educat si incult?
32.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 32)
(mesaj trimis de lucian în data de 13.11.2014, 06:58)
Poti folosi internetul si totusi sa faci parte din cireada, asa cum poti sa fi citit o biblioteca fara sa fii prin asta intelectual
33. frica!!!
(mesaj trimis de religie în data de 12.11.2014, 15:23)
le este frica celor din biserica sa nu iasa iohannis presedinte ca poate le ia impozit pe profit 16%.
34. fără titlu
(mesaj trimis de Vanatorul în data de 13.11.2014, 10:11)
Johannnis este sustinut in principal de intelectualii autentici (nu de cei cu diplome la university obscure) si de patura medie (care este inca subtire la noi) iar Ponta este sustinut de cei fara prea multa carte si deci usor de pacalit din vorbe (prostit). In plus, alianta cu PDL a fost un act pagubos pentru PNL (in opinia mea) si i-a impins pe cei nehotarati catre PSD (mai detestat decat PSD-ul in tara asta este numai PDL-ul). Greseala strategica majora si o mare deceptie pentru mine. Cel mai probabil va castiga Ponta (din nefericire), insa ma consolez cu faptul ca va fi un presedinte ceva mai cinstit si correct decat basescu. Crin Antonescu ar fi avut mai multe sanse decat Johannis si probabil ca ar fi castigat cursa. Referitor la rezultatele sondajului Bursa, acestea sunt irelevante intrucat este un ziar (site) citit in general de cei cu studii superioare si cu o dezvoltare intelectuala peste medie care nu pot fi prostiti usor si care in plus nu inghit marlaniile si loviturile sub centura, detestand in acelasi timp hotia si minciuna. Ei voteaza "caracterul" omului si nu "vorbele" goale, fara acoperire in fapte. Ne este greu sa avem presedinti de calitate pentru ca nu exista multi intelectuali autentici si in general oameni de calitate in tara care sa-i voteze. Multi au plecat iar acum predomina baronii si gastile lor, falsii intelectuali, oportunistii, pacalicii si multa masa populara usor de influentat/manevrat prin vorbe. peste care se adauga aversiunea populara fata de basescu, videanu, udrea, blaga etc. PNL-ul a gresit de 2 ori - cand l-a inlocuit pe Crin A. si cand a fraternizat cu PDL-istii si cel mai probabil v-a plati pentru asta, din pacate pentru noi toti. Nu a castigat Ponta ci a pierdut PNL-ul ceea ce avea la indemana deja. Traim intr-o tara macinata prea mult de interese personale marunte si prea putin preocupata de interesele collective majore si sfarsim prin a pierde toti, inclusiv cei care in prima faza par a fi castigatori de pe urma satisfacerii intereselor personale in dauna celor generale. O natiune puternica se cladeste pe o educatie de calitate. Fara educatie nu exista natiune ci doar mase
35. SPRE VEST
(mesaj trimis de viorel în data de 13.11.2014, 10:37)
Oricine este mult mai bun decat cei care au inventat coruptia in Romania dupa 1990: PSD=PDSR=FSN=PCR care fura voturile romanilor inca din martie 1945 cu sprijinul tancurilor rusesti.
Somnul poporului rus naste monstri ca Putin...Po...
35.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 35)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.11.2014, 11:52)
Pardon, somnul romanilor naste monstrii.
36. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 13.11.2014, 11:35)
indiferent cine va castiga nu trebuie sa subordoneze justitia,din pacate ponta in acest sens a avut un comportament duplicitar,are multi certati cu legea .
37. fără titlu
(mesaj trimis de Un votant în data de 13.11.2014, 11:37)
Make, uita-te la sondaj; ori este o facatura de-a voastra, ori romanii votanti sunt niste BOI vorba lui Bestea.
Iti dai o parere?
37.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 37)
(mesaj trimis de Vanat în data de 13.11.2014, 13:33)
Pe site-ul asta sunt foarte putini boi, doar 17%.
37.2. sunt necesare clarificari :-) (răspuns la opinia nr. 37.1)
(mesaj trimis de Virgil Bestea în data de 14.11.2014, 01:32)
dragul meu Vanat,
te rog fa-mi o descriere a boului. Insa nu incepe ca este bruta care ia pastilute, ca imi creste tensiunea. Te pup :-)
37.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 37.2)
(mesaj trimis de Vanat în data de 14.11.2014, 09:24)
O descriere mai buna decat aceea pe care as face-o eu (si care in fond ar fi doar o descriere simpla), o poate face votantul de la postarea 37 (descrierea lui este cu siguranta una importanta, scrisa cu majuscule, nu ordinara precum a mea). Respectivul a incurcat amplasarea boilor, intrucat diferenta dintre procente este mult prea mare ca sa aiba dreptate, asa incat m-am simtit oblig sa intervin cu o corectie dat fiind faptul ca sunt unul dintre cei 82% catalogati drept boi de respectivul. Cand parerile sunt impartite, legal si principial majoritatea are dreptate si implicit cei care s-au inselat (adica"boii" cum ar spune votantul 37 ) sunt ceilalti, minoritarii iar in cazul de fata diferenta este mult prea mare pentru a exista dubii in aceasta privinta. Eu doar l-am corectat pe respectivul care poate nu si-a dat seama ca 82 este un nr. mai mare decat 18. In rest toate bune si va doresc o zi placuta. Cu stima, V.
38. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 13.11.2014, 18:37)
Nu l-as vota pe nici unul.
38.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 38)
(mesaj trimis de MIHAI în data de 14.11.2014, 11:31)
Confruntarile dintre candidatii la presedintie au fost penibile.Obsesile moderatorilor de la televiziuni care probabil au rolul de a prosti oamenii I-au fost aruncate lui Ponta,aproape fara nici-o legatura cu atributiile presedintelui Doream sa aud si obsesile moderatorilor Antena3 si Romania T.V aruncate lui I ohannis.Am promis ca daca se va duce si numai la Antena3 voi vota cu el .De ce nu votez cu Iohannis:1.Este fricos 2.Este nesigur 3.Are reactii intarziate
38.2. gresesti (răspuns la opinia nr. 38.1)
(mesaj trimis de gabriel în data de 14.11.2014, 12:03)
Nu este fricos, nu se duce la Antena 3 si Romania Tv pentru ca nu vrea sa se coboare la nivelul televiziunilor respective
Nu este nesigur, totusi conduce primaria Sibiului de 12 ani, iar Sibiul arata nemaipomenit
Nu are reactii intarziate, are reactii asa cum au ardelenii. daca mergi in vizita in ardeal vei veadea ca oamenii intai gandesc foarte bine si apoi reactioneaza.
39. Avem de ales intre
(mesaj trimis de Gabriel în data de 14.11.2014, 12:00)
-un actual prim-ministru: hot, mincinos, fara coloana vertebrala, cu tendinte dictatoriale(vezi cei 70.000 participanti la lansare, vezi dorinta de a avea un procent cat mai mare-alianta cu Vadim, DD, Melescanu)
-un primar care se simte injosit ca este in campanie cu primul. Nu pot sa uit cu ce greutate i-a spus in fata ca minte si ca fura.
40. vot
(mesaj trimis de fara nume în data de 14.11.2014, 14:24)
este trist ca cei din rural (adica taranii) ne hotarasc conducatorii; sunt suparat pe cei care vor sta acasa si nu vor iesi la vot
41. Scor 0/0
(mesaj trimis de Eu cu cine...... votez!!!! în data de 14.11.2014, 15:31)
Udrea spune ca avem un scor de 50la50. Macovei spune Klaus. Dar Basescu ,inca se spovedeste,doar* ca* e lasat de sec....Udrea e dezamagita si in love*le*,juma de avere din partaj in pericol de confiscare extinsa.Klaus se pare ca este mai ortodox..la cap.Ponta ar avea nevoie de un concediu bine meritat de exorcizare*manastiri* ..,averea fantomei Base nu-i da pace!!!Pacat de el asa de tanar si deja are probleme cu la famiglia PSD. Cred in prelungiri ca la fotbal,cu Base la mijlocul terenului si vreo 11 metri.....Asa ca aleg ...UN CRESTIN in poarta ROMANIEI!!Asa sa ne ajute*protejeze* DD....zeu,de farisei!!!
42. furt la vot
(mesaj trimis de SANDA în data de 14.11.2014, 21:50)
Oameni buni, acest copil de trupa al tov Iliescu, va fura si voturile romanilor care nu-l accepta , le va arunca la cos, asa cum minte,ironizeaza, fabuleaza, sfideaza romanii,prioritar pe cei care nu-l sustin
ROMANI DE BUNA CREDINTA, VENITI LA VOT!
VOTATI NORMALITATEA! VOTATI IOHANNIS!!!
43. Ruga romanului de pe urma
(mesaj trimis de anonim în data de 15.11.2014, 10:57)
ROMANI,fiecare avem vecini, frati/surori, colegi de serviciu si rude pe care-iputem suna "pe ultima suta" si sa-i rugam /avertizam ca-i putem taxa pe cei care incearca sa tina Romania tot in ghearele si conturile lor.
Ne cred boi
Si-n turul doi?
43.1. in afara de boi cine ar mai munci? (răspuns la opinia nr. 43)
(mesaj trimis de Virgil Bestea în data de 15.11.2014, 19:29)
(mesaj trimis de Virgil Bestea, in data de 20.07.2012, ora 17:16)
Pornita pe Cale departe de noi,/
Cu ganduri frumoase despre impliniri din Lactee./
Dar timpul o cerne, in ganduri si rugi,
E greu pentru ea la noi pe Alee....
Ne-ar spune atatea , in luna si in stele /
Ne-ar fi de folos la piata de visuri/
Si timpul in loc parca vrea sa o asculte/
E bine la noi pe aici printre rebuturi.
Caci a fi ca o stea e o veche zicala,
De mult ingropata de vajnicii lupi,
O vedem palpaind citindu-le fala,
Acestor urmasi ai Daciei mici.
43.2. SA NE TREZIM ROMANI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (răspuns la opinia nr. 43.1)
(mesaj trimis de MAXIMUS în data de 16.11.2014, 08:12)
MAXIMUS
Un albanez in fruntea tarii, cu ascendenti pagani si trasaturi mongoloide,veniti acum nu mult timp in ROMANIA
sau
UN GERMAN,CRESTIN, ai carui inaintasi, crestinati de 2000 de ani, au trecut prin nedreptatile istorice, alaturi de poporul nostru mai bine de 800 ani?!?!?!...
43.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 43.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.11.2014, 10:29)
MAXIMUS n-ar fi fost mai de folos sa te fi trezit cu indemnul MINIMUS acum ceva vreme? nu pe ultima suta.
44. Profeti despre viitor (cel apropiat)
(mesaj trimis de MOS BRUCAN în data de 16.11.2014, 10:31)
Daciana, dragostea mea; n-a fost sa fie.
45. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 16.11.2014, 13:48)
La ora 13,00 postul RomaniaTV ne spune ca PSD filmeaza un numar de .....sectii de votare din diaspora , datorita tentativei massive de frauda.
Nu ne spune cine fraudeaza, ce sa intelegem? stiga hotul, uite hotii?.
45.1. cum poate un bou frauda ? imi spui si mie:-) (răspuns la opinia nr. 45)
(mesaj trimis de Virgil Bestea în data de 17.11.2014, 02:44)
el nu stie decat sa-si are ogorul pana la capat si apoi o ia de la inceput. Ti-am spus DACA ESTI BOU VOTEAZA-MA si NE VOM LUA OUALE INAPOI. Cine ar sta 9 ore la coada pentru a pune stampila pe un buletin de vot decat un BOU. Si dumnealor de la teleziune striga frauda. Poate vor sa spuna ofranda :-) SANTA CLAUS IS COMING TO TOWN. Cineva ma intrebat cand se sarbatoreste la noi craciunul, iar eu i-am spus probabil ca duminica...
46. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 16.11.2014, 22:35)
Se pare ca si Daciana e fosta viitoare prima doamna. Ghinion de nesansa.
47. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 16.11.2014, 23:13)
In concluzie BURSA ne-a spus de vineri cine e presedintele Romaniiei. A gresit doar procentul...
47.1. Patronii sa nu mai scrie (răspuns la opinia nr. 47)
(mesaj trimis de Dascalul în data de 17.11.2014, 00:45)
Eroare, nu Bursa ci votantii, adica tu, eu si ceilalti.
Cat despre Bursa, mai ales despre Make, un singur cuvant: VARZA! Imi aduc aminte despre o remarca mai veche: Un pas inapoi bosorogilor! Fara nicio suparare domnule Make, silogismele iti joaca feste, ar fi de recomandat ca, eventual, sa pui de un "sfat al batranilor" si daca, tot eventual, ti se va mai cere parerea sa ti-o spui, in rest ce sa mai zic, ai facut ziarul de rusine (de [...]) cu parerile/pretentiile de Mafalda in caracterizarea prezidentiabililor.
Pacat, insa reciclarea se poate face indifferent de varsta.
47.2. nea Dascalu e varza de bruxelles :-) (răspuns la opinia nr. 47.1)
(mesaj trimis de Virgil Bestea în data de 17.11.2014, 02:51)
acum nu te supara si matale ca nu ajungi la inaltimea genunchiului domnului Florian. Ce nu ti-a convenit la ce a spus Maestrul?Citind in urma cu ceva timp cartea aparuta in anul 1906 despre regele Carol I imi dau seama ce greutate si mai ales responsabilitate pe umerii domnului Johannis. Nu am vazut de mult atata bucurie si mai ales incapatanare a concetatenilor tai de a sta la vot si in ciuda ploii asemenea boilor neimpotmolindu-se in noroiul politicii de complezenta au dat un vot pentru DEMNITATE.