"Splendid Media" participă în acest an la licitaţia pentru spaţiul publicitar al Televiziunii Române

Ancuţa Stanciu
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 10 februarie 2005

"Splendid Media" este o companie de marketing şi vînzări de spaţii publicitare multimedia care a fost înfiinţată la 1 iulie 2003. Firma, care şi-a început activitatea cu şase oameni, are în prezent circa 20 de angajaţi şi a încheiat acorduri de vînzare de spaţii publicitare cu posturi de televiziune şi radio, publicaţii şi companii de publicitate indoor.

Începînd din 17 ianurie, "Splendid Media" şi grupul "Academia Caţavencu" au decis să îşi unească forţele formînd o singură companie de vînzări de publicitate, ce se va numi "Splendid Mediazece" (SMZ).

SMZ are în prezent trei acţionari, 52% din acţiuni aparţin "Academiei Caţavencu", iar res-tul lui Cătălin Săndulache şi Radu Budeş.

Noua companie va administra spaţiul de publicitate al următoarelor medii: Academia Caţavencu, Tabu, Radio Guerrilla, Cotidianul, B-24-FUN, Aventuri la Pescuit, Bucătăria pentru toţi, Idei în dialog, IS-24-FUN, Superbebe, Bilanţ, Revista de film HBO, MotorMagazin, 4WD, prima revistă de 4X4 din România, T3, singura revis-tă internaţională despre life-style şi tehnologia HI-FI, Ştiinţa pentru toţi, Bucharest Daily News, Carpaţii, Ideal Mariaj, ghidul AXN, High Life, Monopoly Media. La acestea se adaugă posturile de televiziune Realitatea TV şi Etno TV, precum şi "Radio Total".

Reprezentanţii "Splendid Mediazece/SMZ" susţin că SMZ devine astfel cea mai mare regie de publicitate din România cu capital 100% autohton.

Cătălin Săndulache, Managing Partner al Splendid Media, ne-a declarat: "Compania deţine un portofoliu solid pe piaţa de print, ce acoperă practic toate targeturile vizate de clienţii de publicitate; lucrăm atît cu agenţiile de publicitate, cît şi cu clienţi direcţi".

Activităţile de vînzare sînt "vîrful icebergului" în cadrul sis-temului Splendid Media. Obiectivul principal al casei de vînzări este să maximizeze veniturile din publicitate ale partenerilor săi media prin anticiparea tendinţelor viitoare de pe piaţa publicităţii şi crearea de oferte speciale (mixuri de vehicule media).

Domnul Săndulache ne-a mai spus: "Comisionul pe care îl aplică SMZ variază între 15 şi 30%, în funcţie de media cu care lucrăm. Pot să vă spun că, practic, în fiecare săptămînă, refuzăm una - două cereri de vehicule media care doresc să lucreze cu noi. Asta din imposibilitatea structurii de vînzări de a mai îngloba şi vinde alte medii".

SMZ nu se implică în politica editorială a media, ci oferă doar sugestii ce rezidă din experienţa profesională şi transmite editorilor sugestiile clienţilor de publicitate.

În opinia domnului Săndulache, o regie de publicitate, în primul an de activitate, de-abia se aşază pe piaţă, iar în al doilea an îşi arăta performanţele: "Contractele se fac pe 3-5 ani; doar după cîţiva ani (2,3) se atinge performanţa maximă în colaborarea editor-regie".

Anul trecut, piaţa de publicitate s-a situat undeva între 210-220 milioane de euro (outdoor, print, radio, tv), iar în acest an conducerea SMZ preconizează o cifră între 250-260 milioane de euro.

"În ceea ce ne priveşte, cifra de afaceri anul trecut a fost de aproximativ 1,55 milioane de euro, iar pentru acest an cred că va fi de 7,5 milioane de euro. Pînă la sfîrşitul anului acesta, vrem să mai introducem în portofoliu încă două vehicule media", ne-a precizat domnul Săndulache. Sîntem în curs de finalizare a contractului cu GDP (Grupul Editorilor şi Difuzorilor de Presă) pentru publicitatea outdoor de pe chioşcurile de dis-tribuţie a presei aparţinînd Access Press.

Domnia sa a adăugat: "În acest an, avem ambiţii mari; vom participa la pitch-ul pentru Televiziunea Română (TVR 1, TVR 2, România Cultural şi România Internaţional), care se va desfăşura pe parcursul mai multor luni, în perioada mai-noiembrie. Bugetul de publicitate pentru Televiziunea Română este unul special, direcţionat special către ea. Nu sîntem în conflict dacă vom avea clienţi şi TVR şi Realitatea TV, deoarece targetul acestor două posturi este, oarecum, complementar".

"Splendid Media" a dezvoltat şi are relaţii strînse de colaborare cu asociaţii profesionale de primă mărime din domeniul publicităţii, cum ar fi IAA (Asociaţia Internaţională a Publicitarilor), RAC (România Advertising Council) şi ARA (Asociaţia Audienţelor Radio), unde este membru.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb