Există mai multe competiţii sportive pentru care cuvântul criză nu are nicio semnificaţie. Ligile profesioniste de fotbal, baschet şi baseball din SUA şi-au crescut profiturile chiar şi în această perioadă, vârfurile acestor competiţii, finalele de campionat sau meciurile " stelelor" bătând record: după record în ceea ce priveşte audienţele sau sumele încasate din publicitate. Începutul de an este marcat de două super evenimente sportive, care fac audienţe record, finala Campionatului de fotbal american (Super Bowl) şi meciul anului în baschet, All Stars Game.
Postul TV NBC Universal a anunţat că s-a înregistrat un nou record în acest an, reuşind să vândă spaţiul pentru un spot publicitar cu o durată de 30 de secunde, în cadrul Super Bowl din 2012 (5 februarie- Lucas Oil Stadium din Indianapolis) pentru o sumă de 4 milioane de dolari. Preţul mediu pentru un spot difuzat în cadrul finalei este de 3,5 milioane de dolari. Spre exemplu, în 2009, cei de la NBC au vândut spaţiu publicitar în valoare de 261 milioane de dolari pentru ziua transmisiunii, din care 206 milioane de dolari în timpul meciului. Cum evenimentul se bucură de un interes enorm, trebuie precizat că în pauza meciului, Madonna, alături de celebra companie Cirque Du Soleil, va susţine un recital. În urmă cu un an gala Super Bowl a fost urmărită de 111 milioane de telespectatori americani, înregistrând cea mai mare audienţă pentru o televiziune americană, în ultimii 20 de ani. În 2010, gala Super Bowl a atras 106,5 milioane de telespectatori, în 2009 - 98,7 milioane de telespectatori, iar în 2008 - 97,5 milioane de telespectatori. Creşterea este una evidentă, organizatorii aşteptând ca anul acesta să fie înregistrat un nou record.
Meciul stelelor din NBA, care se va disputa în oraşul Orlando în februarie, este aşteptat să bată toate recordurile de audienţă, mai ales că vine după cea mai grea perioadă a acestui campionat din întreaga sa existenţă. Competiţia a fost paralizată mai multe luni din cauza grevei declanşate după ce conducerea NBA şi asociaţia jucătorilor nu au ajuns la un acord asupra a două punc-te: impunerea unui plafon salarial fix jucătorilor şi modul de împărţire a celor aproximativ patru miliarde de dolari ce reprezintă veniturile anuale din NBA. Conflictul s-a încheiat abia la începutul lunii decembrie, campionatul fiind reluat de Crăciun. Toţi jucătorii legitimaţi la cluburile care activează în NBA au pierdut lunar 350 de milioane de dolari pe lună, salariile acestora. Pentru a oferi o imagine asupra dimensiunilor financiare ale acestui fenomen sportiv, conducerea NBA a pierdut în medie câte un milion de dolari pentru fiecare meci care nu s-a disputat în ultimele luni. Chiar şi aşa tot răul este spre bine, meciurile bucurându-se de audienţe mult mai mari decât în urmă cu un an, aşa că pagubele for fi recuperate destul de repede.
Revista americană Sport Intelligence a notat că, în 2011, cei mai mulţi spectatori prezenţi la faţa locului au fost la Super Bowl, care s-a disputat pe stadionul Cowboys, din Arlington. La partidă au asistat 103.219 de oameni plătitori de bilete, dar organizatorii au susţinut că au mai existat şi aproximativ 12.000 de invitaţi speciali. Pe poziţia a doua se află finala campionatului de fotbal australian AFL Grand Prix (Melbourne Cricket Ground) - 99.537 spectatori iar pe ultima treap-tă a podiumului se găseşte finala Cupei Ligii Angliei (Londra, Wembley Stadium) - 88.851 spectatori. Trebuie precizat că All Star Game-ul nu a reuşit să intre în top deoarece în mod regulat aceste meciuri se desfăşoară în indoor. În 2010, când acest eveniment a fost găzduit de un stadion, s-a înregistrat un record de audienţă, 108.713 spectatori au luat loc în tribunele noii arene a echipei de fotbal american Dallas Cowboys , inaugurată în 2009.