STUDIU DAEDALUS MILLWARD BROWN: 69,8% din români atinşi de febra Black Friday

F.A.
Companii / 7 decembrie 2012

Awareness-ul evenimentului Black Friday a crescut, în doar câteva săptămâni, pe fondul unei atenţii crescute din partea mass media, de două ori şi jumătate, până la 69,8% din populaţie, conform unui studiu realizat de compania de cercetare Daedalus Millward Brown, arată un comunicat de presă.

11,1% dintre românii care au aflat despre acest eveniment au cumpărat ceva în weekendul 23-25 noiembrie.

Studiul, realizat între 4 şi 6 decembrie 2012, a investigat comportamentul de cumpărare al românilor cu ocazia Black Friday şi a măsurat întreaga piată de retail din ţara noastră.

Rezultatele studiului post-Black Friday au indicat o creştere accelerată a procentului românilor familiarizaţi cu acest eveniment. În mai puţin de 20 zile, acesta a sărit de la 27,2% la 69,8%. Dintre cei care au auzit despre Black Friday, 11,1% au spus că au cumpărat ceva de la retailerii care au avut promoţii în weekendul 23-25 noiembrie.

Conform studiului, 38,1% dintre cumpărători au ales de Black Friday să cumpere online.

Cei mai multi români s-au folosit de reducerile de Black Friday pentru a-şi completa sau înlocui produsele electrocasnice din gospodărie : 44,4% din achiziţiile de Black Friday au reprezentat produse din această categorie.

Pe locul doi şi trei în preferinţele românilor s-au plasat tot produse din electroIT: segmentul IT&C (în care au fost incluse laptopurile, telefoanele sau tabletele) a reprezentat 30% din achiziţii, în timp ce electronicele (televizoare, aparatură foto-video etc.) au reprezentat alte 24,3% dintre cumpărături.

De Black Friday, românii au optat şi pentru alte categorii de produse - segmentele de fashion, cosmetic sau food au atras 23,2% dintre cumpărături. Jucăriile au reprezentat 2,4% din achiziţii în timp ce doar 2% dintre români au optat pentru produsele de bricolaj.

Din ce magazine au ales românii să-şi facă cumpărăturile de Black Friday, potrivit studiul celor de la Daedalus Millward Brown:

1. eMAG.ro - 21,1%

2. Flanco - 18,4%

3. Altex+Mediagalaxy - 12,3%

4. Domo - 9,4%

5. Carrefour - 8,6%

6. Metro - 2,8%

7. evomag.ro - 2,2%

8. PCGarage.ro -1,6%

9. Kaufland - 1%

10.Azerty.ro, Clickshop.ro, Cel.ro - 0,6%

Studiul a fost realizat pe un eşantion reprezentativ de 2000 de respondenţi din mediul urban şi rural, cu vârste cuprinse între 18 şi 50 de ani.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb