Un studiu realizat de Danone arată că 47% dintre români doresc să îşi îmbunătăţească sănătatea digestivă, dar nu ştiu cum, iar 52% se confruntă cu probleme digestive cel puţin o dată pe lună.
De asemenea, 67% dintre cei cu probleme digestive se simt stresaţi săptămânal, iar 40% nu practică sport regulat. 34% nu ţin cont de sănătatea digestivă la alegerile alimentare, iar 75% suferă de tulburări intestinale, în special femeile.
În acest context, Danone a lansat un instrument online care ajută utilizatorii să îşi îmbunătăţească stilul alimentar.
Danone îşi propune să sprijine consumatorii în adoptarea unor obiceiuri echilibrate, care includ o alimentaţie variată, exerciţii fizice, reducerea stresului şi un somn sănătos - factori esenţiali pentru menţinerea unei stări generale de bine, prin intermediul instrumentului online lansat pe site-ul său.
"Danone a fost mereu un susţinător al stării de bine digestive şi, prin această campanie de informare, îşi propune să ajute românii să înţeleagă mai bine nevoile digestive şi să adopte obiceiuri care le vor influenţa pozitiv starea de bine zilnică. Conform studiului, 67% dintre români ar alege iaurtul din categoria produselor lactate pentru a-şi susţine sănătatea digestivă. "Ne bucurăm că putem aduce pe piaţă produse dedicate, multe dintre ele provenind din fabrica noastră de iaurt din Bucureşti", a declarat Andreea Dumitrescu, Senior Brand Manager Activia Danone Europa Centrală şi de Est.
Studiul a fost realizat online, în colaborare cu agenţia NMS Ungaria, în luna iunie 2024, pe un eşantion reprezentativ naţional de 542 de respondenţi cu vârste între 18 şi 70 de ani.
Compania a achiziţionat fabrica de lactate Mioriţa din Bucureşti în 1996, iar după trei ani de modernizare şi retehnologizare, a început producţia de iaurturi în 1999. În prezent, Danone România distribuie anual 1 milion de iaurturi, atât pe piaţa locală, cât şi către 14 pieţe europene. Compania procesează anual peste 60.000 tone de lapte proaspăt provenit de la 20 de ferme mari şi mai mult de 220 de gospodari.
Danone investeşte constant în susţinerea producţiei locale de lapte, prin programe dedicate fermelor româneşti şi educaţiei pentru sănătate.
Misiunea sa este de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni, promovând practici alimentare durabile şi sănătoase. Cu o echipă de peste 96.000 de angajaţi şi vânzări în mai mult de 120 de pieţe, Danone a generat venituri de 27,6 miliarde de euro în 2023.
Opinia Cititorului