STUDIU MILLWARD BROWN: Apple domină brandurile mondiale

Vlad F. Dumea
Companii / 22 mai 2012

Apple şi-a menţinut locul de cel mai valoros brand global, în ultimul an, în fruntea unui grup de companii IT&C, care domină primul 10, potrivit unui studiu publicat astăzi, preluat de Reuters.

Producătorul iPhone-ului şi-a mărit valoarea brandului cu 19% în ultimul an, la 183 miliarde de dolari, reprezentând 37% din capitalizarea sa de piaţă, potrivit studiului anual BrandZ al agenţiei de cercetare Millward Brown.

Facebook, cu o valoare de piaţă de 82 miliarde de dolari, după listarea de săptămâna trecută, a avut o creştere a valorii brandului cu 74%, la 33,2 miliarde de dolari, plasând-o pe locul 19.

Şapte din primele 10 companii erau firme IT&C, deşi McDonald's şi Coca-Cola şi-au păstrat locurile în clasament, 4, respectiv 6.

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

17 Apr. 2025
Euro (EUR)Euro4.9773
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3756
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3554
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7940
Gram de aur (XAU)Gram de aur467.2986

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
leonidas-universitate.ro
targulnationalimobiliar.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb