Marca de fast-food Subway a ajuns la un procent de creştere (51,45%), reprezentând cea mai mare creştere de la lansarea primei ediţiii a BrandZ - Topul celor Mai Valoroase 100 Mărci la nivel Global, realizat de Millward Brown Optimor pentru WPP, conform unui comunicat de presă.
Millward Brown a analizat toate rezultatele începând cu anul 2006 pentru a identifica mărcile cu creşterea cea mai mare şi durabilă în ultimii ani. Acestea sunt: pe primul loc Subway, cu 51,45% urmând Apple pe locul al doilea, cu 10,45%, Amazon pe locul al treiea, cu 4,70%; pe ultimul loc se situează Google cu o creştere de 1,88%.
Peter Walshe, Director Global al Brand la Millward Brown, a declarat: "O marcă puternică este un produs valoros şi analiza noastră susţine importanţa ei ca sursă de avantaj competitiv durabil şi ca sursă de creştere în valoare. Fiecare dintre mărcile cu cea mai mare creştere îşi datorează performanţa extraordinară faptului că a acordat importanţa strategiilor care i-au permis să crească vânzările, să se diferenţieze de concurenţă şi să practice un preţ mai mare decât cel al concurenţei. Rezultatele relevă, de asemenea, şi importanţa pe care o are inţelegerea de către mărci a nevoilor consumătorilor şi adaptarea lor astfel încât să fie diferenţiate şi relevante.
Clasamentul BrandZ al celor mai valoroase 100 marci la nivel global va fi dat publicităţii pe 21 mai.