Superbrands România lansează Programul Superbrands

.
Ziarul BURSA #Comunicate de presă / 7 decembrie 2016

Peste 2000 de branduri intră în atenţia Superbrands la lansarea noului Program pentru România

S-a constituit Consiliul de Onoare Superbrands şi s-a demarat cercetarea, în parteneriat cu IPSOS

În premieră, statutul de Superbrand 2017 va fi acordat atât în sectorul brandurilor business to consumer, cât şi în cel corporate

Superbrands România lansează noul Program Superbrands pentru România care va evalua atât performanţa brandurilor de produse şi servicii ce se adresează direct segmentului consumatorului final, cât şi performanţa brandurilor corporate, din perspectiva profesioniştilor în business din România.

Consiliul de Onoare Superbrands constituit pentru actuala ediţie cuprinde 30 de nume marcante ale mediului de afaceri, profesionişti în administrarea afacerilor, marketing, comunicare, media, reprezantând diferite sectoare economice din România şi, în premieră, reprezentanţi ai societăţii civile. Consiliul Superbrands va asigura preselecţia a peste 2000 de branduri din diverse domenii şi industrii.

Cercetarea cantitativă de piaţă vizează brandurile care se adresează consumatorului final şi se va derula on line, la nivel naţional, pe un eşantion reprezentativ de 1500 de respondenţi, în ianuarie-februarie 2017. Scopul cercetării este măsurarea percepţiei românilor despre reputaţia de brand, din perspectiva consumatorilor. Criteriile luate în considerare la selectarea brandurilor eligibile pentru statutul de Superbrand sunt: reputaţie, încredere, calitate şi diferenţiere pe piaţă, conform metodologiei Superbrands, aplicată în toate programele derulate la nivel mondial. Rezultatele cercetării de piaţă vor putea fi cunoscute în luna martie 2017.

Conform celui mai recent sondaj derulat de Superbrands România în 2015, topul celor mai reprezentate categorii în lista brandurilor cu statut de Superbrands în piaţa locală include sectoare precum echipamente electrice şi electronice, alimente & băuturi, industria auto şi îngrijirea locuinţei. La polul opus se situează branduri din domenii precum retaileri din sectorul petrolier, sănătate & centre medicale, agenţii de turism, ceea ce demonstrează atât dinamica investiţiilor de marketing şi comunicare în susţinerea şi consolidarea brandurilor, cât şi interesul românilor preponderent pentru consum în zona produselor şi serviciilor de uz cotidian. S-a remarcat, de asemenea, creşterea procentului de branduri româneşti aflate în preferinţa românilor din ultimii ani, de la 20% în 2013, din totalul brandurilor desemnate Superbrand în România, la 28% în 2015.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb