Supreme Council of European Business organizează, pe 26 septembrie 2019, la Grand Hotel Continental, prima întâlnire a acestei toamne din seria evenimentelor lunare de business. Tematica acestei ediţii dezbate importanta construirii unei strategii de piaţă bazate pe cunoaşterea tendinţelor de consum la nivel total de ţară, dar şi de canal retail sau regiune. Invitatul special este Nicolae Hulea, Business Development Consultant, Nielsen Româniacare va aduce în prim-plan tendinţele de consum din FMCG, va aborda evoluţia pieţei de retail din România şi metodologiile de măsurare pentru acestapieţa. Evenimentul va avea acoperire media datorită Grupului de presă Bursa, partenerul media al organizaţiei.
Industria FMCG reprezintă câmpul de interacţiune cel mai activ dintre consumator şi branduri. Larga răspândire şi utilitatea produselor pe care le oferă, dar şi rapiditatea cu care sunt consumate sau înlocuitealimentează o piaţă extrem de dinamică, în continuă evoluţie datorită schimbării constante a intereselor consumatorilor. "Fiind o organizaţie de business care reuneşte oameni de afaceri din ţară şi din străinătate, SCEB doreşte să le ofere lunar membrilor săi dezbateri asupra unui subiect de interes. Luna aceasta ne vom îndrepta atenţia asupra dinamicii industriei FMCG,întrucâtcredem că o companie care este capabilă să dezvolte strategii pe baza tendinţelor de consum existente în această industrie, va dobândi un avantaj competitiv în faţa concurenţilor", afirmă Mehmet Sumeroglu, Chairman SCEB.
Datele de Retail Measurement oferă informaţii complete şi la timp despre cotele de piaţă, volumele de vânzări şi valoarea vânzărilor, informaţii despre distribuţie si preţuri, dar pot acoperi şi informaţii de merchandising şi promovare. Prin combinarea acestor informaţii detaliate în cadrul serviciilor de consultanţă profesionale, se extrag informaţii şi expertiză valoroase care ajută mărcile şi retailerii să îşi îmbunătăţească deciziile de fabricaţie, marketing şi vânzări. Totate acestea sunt doar câteva elemente care compun complexul tablou al relaţiei dintre cumpărător şi un furnizor de bunuri sau servicii.
Speaker-ul evenimentului, Nicolae Hulea, Business Development Consultant, Nielsen România este unul dintre cei mai importanţi specialişti în analiza de piaţă a tendinţelor de consum din FMCG, cu o experienţă de peste 15 ani în management comercial si cercetare de piaţă.