După ce la sfârşitul anului 2009 Initiative a câştigat licitaţia de media pentru toate brandurile Ferrero, Lowe, HyperActive şi Lowe PR se alătură, comunicând integrat relansarea Kinder Surprise , potrivit unui comunicat remis redacţiei. Campania a fost lansată pe 20 august. Care este Surpriza Toamnei?... a fost întrebarea repetată timp de mai bine de două săptămâni, generând un adevărat fenomen. Dezvăluirea marii surprize a avut loc pe 4 septembrie. Atracţia evenimentului a fost Marea Vânătoare de Comori - un record mondial omologat de reprezentanţii Guinness World RecordsTM. Oul Kinder Surprise a fost descoperit de cel mai rapid participant la căutare chiar pe scena evenimentului. "Relansarea oului Kinder Surprise este un moment istoric pentru noi., spune Camelia Dâu - Brand Manager.
Surpriza Toamnei a venit de la Kinder, Lowe şi Initiative!
F.A.
Companii / 10 septembrie 2010