Producătorul anglo-olandez de bunuri de larg consum "Unilever" Plc este pe punctul să vândă brandul de sosuri de paste Ragú pentru aproape 2 miliarde de dolari, spun surse apropiate situaţiei, menţionând că gigantul a angajat banca "Morgan Stanley" pentru această tranzacţie.
Sursele declară că nu este clar deocamdată calendarul potenţialei afaceri şi nici entităţile care ar putea aborda "Unilever" în calitate de cumpărători. Reprezentanţii "Unilever" şi "Morgan Stanley" au refuzat să facă vreo declaraţie privind o eventuală tranzacţie. Posibila înstrăinare a brandului Ragú ar fi conformă strategiei directorului executiv al companiei, Paul Polman, privind concentrarea pe brandurile de îngrijire personală, care aduc marje mai mari de profit şi care atrag consumatorii de pe pieţele emergente.
În prezent, produsele de îngrijire personală generează în prezent 36% din vânzările anuale ale "Unilever", de 49,8 miliarde euro (68,4 miliarde dolari), faţă de circa 27% în 2008, înainte ca Paul Polman să devină director executiv.