Inovaţia în tehnologie aduce pe piaţă produse atât de scumpe încât acestea, în ciuda performanţelor extraordinare, nu reuşesc să se impună. LG a lansat pe piaţă televizorul rulabil despre care vorbeşte de mai mulţi ani, însă nu este disponibil la un preţ care să-l aducă în casele oamenilor. Signature OLED R, televizorul LG rulabil pe care compania coreeană l-a prezentat pentru prima oară în urmă cu doi ani, a intrat oficial pe piaţă - doar pe piaţa coreeană deocamdată. LG vinde acest televizor în Coreea de Sud cu 100 milioane KRW, ceea ce, la cursul actual de schimb, înseamnă 74.585 euro. Preţul este exorbitant pentru un televizor. Produsul vine cu o inovaţie ce nu se mai regăseşte în portofoliul altor producători, iar cei de la LG sunt recunoscuţi pentru astfel de artificii, inclusiv în zona smartphone-urilor. Signature OLED R are un panou flexibil de 65 inch, care poate fi retractat complet sau parţial în baza de lemn pe care este plasat. Practic, când nu este folosit, televizorul poate fi pur şi simplu ascuns în baza care îl însoţeşte şi care poate fi confundată un articol de mobilier. Când este retras parţial, imaginea va fi afişată doar pe zona vizibilă a panoului, putându-se crea astfel diferite raporturi ale imaginii la care este redat conţinutul. Televizorul celor de la LG are un istoric complicat, fiind prezentat prima oară la CES 2018, când era doar în stadiul de proiect. Un an mai târziu, a fost prezentată prima versiune comercială a acestuia, însă abia acum este disponibil în Coreea de Sud. Nu există deocamdată informaţii despre lansarea în alte ţări, însă aceasta ar trebui să fie doar o chestiune de timp. Acesta este un prim pas, există aşteptări pentru televizorul care nu va avea niciun fel de suport fizic.
Tehnologie la preţ prohibitiv
O.D.
Ziarul BURSA #Companii / 21 octombrie 2020