Telekom România anunţă că va restructura, în perioada următoare, 692 de poziţii din totalul de 5.831 de angajaţi existent în prezent la nivelul grupului de companii.
Conform companiei, din numărul posturilor ce urmează a fi restructurate, 438 de poziţii vor fi din cadrul Telekom România Communications S.A., respectiv 254 de poziţii din cadrul Telekom România Mobile Communications S.A..
"În urmă cu doi ani, Telekom România a iniţiat un program de transformare pentru a reduce complexitatea proceselor, prin redefinirea modelului operaţional, având ca scop îmbunătăţirea interacţiunii cu clienţii săi, prin digitalizare şi simplificare. Continuarea procesului de transformare asigură creşterea pe termen lung a grupului de companii, în contextul dezvoltării rapide a tehnologiei, al unei pieţe puternic concurenţiale, precum şi al schimbărilor globale la nivelul modelelor de afaceri, care afectează îndeosebi companiile de tehnologie. Poziţiile care urmează să fie restructurate vor fi decise pe baza obiectivelor de business ale companiei, în linie cu strategia de simplificare şi digitalizare", se precizează într-un comunicat al companiei.
În cadrul procesului de restructurare, Telekom România susţine că va aplica măsurile de protecţie socială, în conformitate cu legislaţia în vigoare, iar evaluarea performanţei va fi utilizată drept criteriu în departajarea angajaţilor care ocupă poziţii similare.
"Reducerea complexităţii proceselor interne identificate şi a portofoliului de produse şi servicii conduce la schimbări în structura echipelor din cadrul organizaţiei, necesare pentru îndeplinirea obiectivelor strategice ale companiei. Optimizarea proceselor, automatizarea şi introducerea de roboţi într-o serie de procese interne sunt câteva dintre priorităţile companiei în toate ariile operaţionale, cu progrese semnificative până acum în ariile de IT, Tehnologie, Financiar şi Logistică. În cadrul procesului de transformare, Telekom România şi-a simplificat portofoliul de servicii şi a lansat o serie de iniţiative care să îmbunătăţească experienţa clienţilor, cu accent pe interacţiunea digitală", notează compania.
Potrivit sursei citate, Telekom România va continua să pună accent pe creşterea vânzărilor prin intermediul canalelor online, în următorii trei ani, pentru identificarea şi soluţionarea diverselor deranjamente online, mai uşor şi mai rapid.
Telekom România este prezentă pe piaţa românească din anul 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom şi Cosmote România şi oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienţi, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.
Telekom aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicaţii integrate.
Deutsche Telekom AG este cea mai mare companie europeană de telecomunicaţii, cu operaţiuni în mai multe ţări din Europa Centrală şi de Est, inclusiv în România, precum şi în Marea Britanie.
Compania germană controlează 40% din acţiunile Hellenic Telecommunications Organization (OTE), care, la rândul său, deţine 54,01% din Telekom România.