Campania #FanAfaceriMi a fost lansată în scopul susţinerii afacerilor mici, pentru repornirea activităţilor lor. Iniţiativa Telekom constă în promovarea pe reţelele de socializare a unui număr de 20 de afaceri locale propuse de români, notează un comunicat de presă emis astăzi de Telekom.
Contextul din ultimele luni ne-a demonstrat că prin acţiuni comune, reuşim mai uşor să depăşim orice provocare, atrage atenţia comunicatul de presă.
Acesta este motivul pentru care Telekom nu doar că oferă sprijin afacerilor mici, prin campanii media gratuite, dar invită şi permite tuturor românilor şi firmelor să ia parte la aceste initiative. Astfel, Telekom Romania sprijină mediul de afaceri autohton, împreună cu românii care îşi doresc să se implice, prin intermediul campaniei #FanAfaceriMici.
Campania #FanAfaceriMici este o extensie a iniţiativei de susţinere a businessurilor româneşti, pachetul "Continuitatea Afacerii", pe care Telekom Romania l-a lansat în luna martie, prin intermediul căruia oferea cu reducere de 100%, conectivitate mobilă nelimitată, voce şi net 4G, securitatea dispozitivelor cu licenţe Norton Security Online, iar pentru susţinerea colaborării la distanţă prin audio şi/sau videoconferinţe punea la dispoziţie soluţiile Microsoft Teams şi Cisco Webex.
Prin aderarea la iniţiativa #FanAfaceriMici, românii îşi pot manifesta dorinţa de a susţine afacerile lor preferate. #FanAfaceriMici este o iniţiativă care oferă românilor şansa de a face diferenţa, prin acţiuni simple, dar de impact, precum postări în social media: cumpăraţi de la ei cât mai des şi arătaţi-le dragostea pentru ei online.
Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial Segment Business Telekom Romania, a declarat: "Suntem foarte mândri că şi în perioadele grele putem fi un partener de încredere pentru afacerile locale şi le putem oferi un sprijin real atât prin produsele adaptate contextului, cât şi prin calitatea ridicată a reţelei noastre. Suntem de părere că marile companii ar trebui să întindă o mână de ajutor celor mici şi, în acelaşi timp, că oamenii şi afacerile româneşti se pot susţine una pe cealaltă, ca H2H - Human to Human".
Pentru a adera la campanie, utilizatorii reţelelor sociale sunt invitaţi să posteze o fotografie cu businessurile pe care le susţin folosind #FanAfaceriMici şi să le dea tag acelor firme. Totodată, românii vor putea folosi şi sticker-ele sau gif-urile puse la dispoziţie de Telekom Romania, utilizând hashtag-ul #FanAfaceriMici. Toate postările publice vor intra în concurs.