În doar 3 luni de la rebranding, Telekom Romania a colectat 16 tone de hârtie cu vechea identitate.
De mai mulţi ani, desfăşurăm campanii de colectare hârtie în cadrul companiei, hârtie ce ajunge la companii de reciclare. Responsabilitatea faţă de mediu face parte din strategia noastră - numai în 2013, s-au colectat şi trimis la reciclare peste 70 de tone de hârtie din companie.
Prin campania "Reciclăm şi Inovăm", desfăşurată în perioada 29 septembrie - 14 noiembrie, Telekom Romania a dorit să inoveze modul în care hârtia reciclată poate fi folosită mai departe.
În această perioadă, angajaţii au fost invitaţi să adune materiale tipărite pe hârtie cu vechea identitate şi să le aducă la punctele de colectare stabilite în sediile companiei. Aceştia au fost informaţi cu privire la impactul pe care îl pot avea asupra mediului, adoptând un comportament responsabil şi mobilizator.
Prin implicarea angajaţilor şi cu ajutorul voluntarilor campaniei "Reciclăm şi Inovăm", Telekom Romania a reuşit să colecteze peste 16 tone de hârtie.
În urma campaniei, compania va transforma hârtia reciclată în materiale pentru birou cu noul brand T, pe care le va oferi de Sărbători angajaţilor. Astfel, compania a redus consumul de hârtie pentru producerea de materiale cu noua identitate, cantitate de hârtie pentru producerea căreia ar fi fost necesară tăierea a peste 272 de copaci. Compania a inovat modul în care reciclarea poate fi integrată în creşterea unui brand şi a arătat că un efort minim pentru protejarea mediului are un impact concret în business.
Acţiunea de reciclare a fost realizată în parteneriat cu Grupul Antalis.