Pentru a doua oara anul acesta, Tempo PR este nominalizata cu doua proiecte in cadrul unei competitii internationale de profil.
Tempo PR este dublu nominalizata la IPRA Golden World Awards, cea mai importanta competitie de PR la nivel mondial, ajunsa in acest an la cea de-a 17 editie. Cele doua campanii - "Biosecurizat", pentru Agricola Bacau si "Cu drag, pentru tine", pentru Danone - detin recordul la nominalizari si premieri in cadrul competitiilor de PR locale si internationale din ultimul an, obtinand doua trofee de aur, unul de argint si patru nominalizari.
Cea mai recenta nominalizare pentru campaniile "Biosecurizat" si "Cu drag, pentru tine" este cea de la IPRA Golden World Awards, al carui juriu, alcatuit din experti de PR din mai multe tari, se va intruni pe 6 iulie, la Paris. Competitia este organizata pe categorii, acoperind toata gama de activitati de relatii publice. Editia din acest an a Golden World Awards inregistreaza un numar record de inscrieri (403), campaniile provenind din 46 de tari.
In urma cu o luna, campania "Biosecurizat" a fost distinsa cu aur in categoria "Crisis and Issues Management" la Sabre Awards, competitie internationala patronata de publicatia The Holmes Report din Statele Unite. De asemenea, la categoria "Consumer Marketing", singura campanie romaneasca nominalizata la Sabre Awards a fost "Cu drag, pentru tine", pentru lansarea Laptelui Proaspat de la Danone.
In plus, campaniile "Biosecurizat" si "Cu drag, pentru tine" au castigat aur si argint in cadrul Galei PR Awards 2006, eveniment care celebreaza in fiecare an excelenta in comunicare in Romania.