Agenţia de relaţii publice The Practice a câştigat primul Leu la Cannes Lions, cel mai important festival de comunicare din lume, marcând astfel prima victorie a industriei româneşti de PR la această competiţie, informează un comunicat remis redacţiei.
The Practice a primit un Silver Lion în secţiunea PR Lions, categoria "Best Launch or Re-launch", pentru campania pro optimism a Pufuleţilor Gusto (client Phoenix), "Little voice, big sound".
"Suntem foarte fericiţi şi mândri că trei dintre cele patru premii pe care România le-a câştigat până acum la Cannes au fost aduse de companiile din grupul Leo Burnett, pentru discipline diferite: media, creaţie şi acum PR. După Starcom MediaVest, care a câştigat în 2007 primul Leu pentru România, şi Leo Burnett care a adus acasă singurul premiu la Cannes Lions 2009, luni seara a fost rândul The Practice să facă istorie, cu prima victorie pentru industria românească de PR", a declarat Ştefan Iordache, COO Leo Burnett Group.