Touch Communication, agenţie specializată în customer relationship management
apartinand the group, a semnat un parteneriat cu Andy Owen, unul dintre cei mai respectaţi oameni de creaţie în marketingul direct.
Suntem încântaţi de parteneriatul cu Andy Owen şi de colaborarea cu compania sa specializată în marketing direct
şi creaţie pentru managementul relaţionării directe cu consumatorul a precizat Andreea Idriceanu Calev, Managing
Partner al agenţiei Touch Communication. Experienta lui Andy Owen, resursele şi instrumentele pe care le dobândim prin colaborarea cu el şi reţeaua internaţională a companiei lui se vor transfera într-un produs foarte valoros de marketing direct pe care îl punem la dispoziţia clienţilor noştri a mai menţionat Andreea Idriceanu Calev.
Touch Communication ofera soluţii de comunicare directă şi managementul relaţiei cu consumatorul. Este singura agenţie acreditată în România pentru utilizarea instrumentului CMATTM un soft specializat de diagnoză, segmentare
si management al comunicarii directe cu consumatorii. CMATTM a fost folosit la scară internaţtională de către proximativ 600 de branduri multinaţionale consolidate şi care si-au sporit performanta in urma implementarii acestui
instrument.
Asteptarile consumatorilor devin din ce in ce mai specifice in zilele noastre si brandurile au misiunea de a gasi
modalitati noi de a implini aceste asteptari a declarat Andy Owen. Niciodata n-a fost fost foarte intelept sa te
adresezi tuturor ca sa atingi pe cineva anume si singurul mod de a progresa este sa te adresezi anumitor consumatori,
folosind mesaje personalizate. Cu atat mai mult cu cat astazi putem identifica aproape fiecare consumator in parte.
Misiunea noastra va fi aceea de face trecerea de la mass marketing la marketing personalizată a mai precizat Andy
Owen.
Agentia Touch Communication, membra the group, are 18 angajati si un portofoliu de branduri romanesti si
internationale ce include Bosch & Siemens Electrocasnice, Danone, Euroweb/Eurovoice.