PayPoint a raportat pe plan local un volum total de 38,8 milioane tranzacţii, în creştere cu 6,6% comparativ cu primele şase luni ale anului precedent, fiind înregistrate evoluţii pe toate segmentele de plăţi din portofoliu. După încheierea perioadei de referinţă, în luna octombrie, PayPoint a anunţat finalizarea procesului de achiziţie a companiei Payzone S.A.
În decursul celor şase luni, PayPoint România a semnat paisprezece noi acorduri de colaborare cu furnizori parteneri din segmentele utilităţi, transport, telecomunicaţii şi financiar-bancar, atât locali cât şi cu acoperire naţională, punând la dispoziţie consumatorilor o gamă de plăţi tot mai generoasă.
Pentru a asigura accesul unui număr cât mai mare de persoane la beneficiile sistemului, în perioada analizată compania şi-a optimizat şi crescut reţeaua cu 469 magazine ce poartă însemnele PayPoint. Astfel, la finalul lunii septembrie 2017, PayPoint a ajuns la 11,771 puncte de plată la nivel naţional, în creştere cu 10.4% faţă de aceeaşi lună a anului precedent. Ca urmare a achiziţiei companiei Payzone S.A., reţeaua totală naţională depăşeşte 21.000 puncte de plată.